AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Hei Har ei venninne som ikke vil prate med meg, har blokkert meg alle veier. Så har hun ikke vipps heller..går d an å sende en melding til noen på vipps som ikke har det? Har dere noen tips til meg hvordan jeg kan komme i kontakt? Vet ikke hva jeg skal gjøre hun vil ikke ha kontakt etter en krangel Anonymkode: cf88c...c65
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Selvfølgelig går ikke det. Anonymkode: a1744...b02 9
TheGirlWhoWaited Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Selvfølgelig går det ikke an å sende en melding på Vipps til en person som ikke har Vipps... Og hvis hun ikke vil snakke med deg, og har blokkert deg - hva med å ta et hint? 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Da får du prøve å skrive et brev. Anonymkode: cd82b...67f 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 2 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Selvfølgelig går det ikke an å sende en melding på Vipps til en person som ikke har Vipps... Og hvis hun ikke vil snakke med deg, og har blokkert deg - hva med å ta et hint? Selvfølgelig tar jeg et hint! Må konne gå an å prate ut tenker jeg. Anonymkode: cf88c...c65
Forundret.. Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig tar jeg et hint! Må konne gå an å prate ut tenker jeg. Anonymkode: cf88c...c65 Ikke når den ene parten ikke vil... 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig tar jeg et hint! Må konne gå an å prate ut tenker jeg. Anonymkode: cf88c...c65 Men da tar du jo absolutt ikke et hint. Hun vil ikke snakke med deg. Respekter det nå, så er det kanskje mulig å reparere vennskapet senere, når støvet har lagt seg og hun ikke er sint lenger. Anonymkode: b19ec...2ef 2
TheGirlWhoWaited Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 41 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig tar jeg et hint! Må konne gå an å prate ut tenker jeg. Anonymkode: cf88c...c65 Du tar jo ikke et hint - dere må være to for å kunne/ville prate, og vennen din vil ikke...
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #10 Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, T-Rex skrev: Ligger an til besøksforbud - pass deg! Hva mener du med det? Har ikke tenkt å besøke personen, så skjønner ikke hva du prater om Anonymkode: cf88c...c65
OPIgirl Skrevet 6. november 2018 #11 Skrevet 6. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Har ei venninne som ikke vil prate med meg, har blokkert meg alle veier. Så har hun ikke vipps heller..går d an å sende en melding til noen på vipps som ikke har det? Har dere noen tips til meg hvordan jeg kan komme i kontakt? Vet ikke hva jeg skal gjøre hun vil ikke ha kontakt etter en krangel Anonymkode: cf88c...c65 Hvis hun ikke vil ha kontakt, la henne være. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. november 2018 #12 Skrevet 6. november 2018 Jeg syns du skal respektere at hun ikke vil ha kontakt og nei det går ikke an å sende melding på vipps, til noen som ikke har det, det er jo helt logisk.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #13 Skrevet 6. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med det? Har ikke tenkt å besøke personen, så skjønner ikke hva du prater om Anonymkode: cf88c...c65 Besøksforbud kan også bety at du nektes å kontakte vedkommende skriftlig eller på telefon. Anonymkode: 52316...a06 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #14 Skrevet 6. november 2018 Ja det vet jeg. Men forstår ikke hvorfor den personen som skrev det, skulle skrive noe sånt. Anonymkode: cf88c...c65
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #15 Skrevet 6. november 2018 Du kan jo skrive et godt gammeldags brev. Anonymkode: b960f...f33 1
Gjest theTitanic Skrevet 6. november 2018 #16 Skrevet 6. november 2018 Selvsagt går ikke det. Du kan heller ikke ringe noen som ikke har telefon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå