AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Kan jeg bytte den på alle postkontor eller er bring og post nord på ulike steder? Anonymkode: 7338e...0df
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Mener du å sende i retur? PostNord og Bring er to ulike fraktselskaper. Det blir litt som å be om å få bytte noe kjøpt på Rema hos Kiwi. Anonymkode: d44d0...6a1
Million Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg bytte den på alle postkontor eller er bring og post nord på ulike steder? Anonymkode: 7338e...0df Bytte? Man bytter vel ikke en pakke hos fraktselskapet. Skal du returnere noe mener du? Da returnerer du den der du hentet den. Fikk du den fra Bring, er det Posten som du skal returnere den hos. PostNord er et eget fraktselskap, og du må returnere fra samme sted du hentet pakken. Coop Mega butikken her jeg bor har pakkeforsendelser for både Posten og PostNord, men det er hver sin kasse. De ekspederer ikke PostNordpakkene fra Postens skranke for eksempel, så skal man hente eller returnere noe med PostNord, må man gå til en bestemt kasse der. Andre steder, som Joker butikken lokalt her, har kun PostNord pakkeforsendelser. Endret 5. november 2018 av Million 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå