Gå til innhold

Sexleketøy som ikke ser ut som sexleketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til sexleketøy som er litt anonyme. Som kan ligge i en skuff uten at folk med en gang skjønner at det er et sexleketøy. 

Anonymkode: 97139...343

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ligger i en skuff og den hører ikke til der så antar folk at du bruker det til noe annet.

Skaff deg en liten boks med nøkkel som du kan legge leketøy i, det er privat.

Gjest Alterego666
Skrevet

Agurk, gulrot, kosteskaft, hammerskaft, skrutrekkerhåndtak, eple, girstang, shampooflaske, stearinlys, pære, lyspære.....

Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Agurk, gulrot, kosteskaft, hammerskaft, skrutrekkerhåndtak, eple, girstang, shampooflaske, stearinlys, pære, lyspære.....

😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 2ebb5...d7a

Skrevet
52 minutter siden, Alterego666 skrev:

eple

Nå ble jeg usikker? Gulrot og agurk skjønner jeg, men eple? 

Vannmelon funker fint for menn. 

Ellers hadde jeg en gummimuffe som var deilig med litt glidemiddel, stammet fra en gammel Volvo, tror jeg. 

Skrevet

Womanizer. Ser ikke ut som en penis og tåler at nysgjerrige barn plutselig kan finne den. Mitt barn fant min og aksepterte at den var til å massere tærne når man var sliten i beina. 

Tipper han dauer litt når han blir voksen og innser hva han egentlig fant 🤣

Anonymkode: 84db6...f83

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
45 minutter siden, stan skrev:

Nå ble jeg usikker? Gulrot og agurk skjønner jeg, men eple? 

Vannmelon funker fint for menn. 

Ellers hadde jeg en gummimuffe som var deilig med litt glidemiddel, stammet fra en gammel Volvo, tror jeg. 

Gummimuffe fra Volvo er temmelig innovativt. Kudos!

Jeg har sett på verdensveven at epler kan bli brukt i opp til flere kroppshulrom.

Skrevet
40 minutter siden, Alterego666 skrev:

Gummimuffe fra Volvo er temmelig innovativt. Kudos!

Jeg har sett på verdensveven at epler kan bli brukt i opp til flere kroppshulrom.

Tusen takk. Nå har jeg hjernebilder av epler på de merkeligste plasser. Epler blir aldri det samme.

Her er et par muffer som ligner :

https://goo.gl/images/9Ja1X3

Tror jeg skal ta en tur innom biltema å se om de selger dem fortsatt :fnise:

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, stan skrev:

Tusen takk. Nå har jeg hjernebilder av epler på de merkeligste plasser. Epler blir aldri det samme.

Her er et par muffer som ligner :

https://goo.gl/images/9Ja1X3

Tror jeg skal ta en tur innom biltema å se om de selger dem fortsatt :fnise:

Takk selv. Jeg planlegger en forstillingsjobb på bilen, men nå styrer jeg mot en forstillingsjobb på meg selv i stedet....😂

Skrevet
På 5.11.2018 den 17.34, Alterego666 skrev:

Hva med ting som kan funke for en mann? 

Huset er fullt av penis lignende ting, men knapt noe som man kan brukes som en fitte. Eller? 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huset er fullt av penis lignende ting, men knapt noe som man kan brukes som en fitte. Eller? 

Menn har også kroppshulrom, men hvis du mener vaginasubstitutter er flere ting nevnt over, som gummimuffer.

Du har også melon, sammenrullet tekstil kledd med en oljet hanske, osv...

Google it.

Skrevet
10 timer siden, Alterego666 skrev:

Google it.

KG gir mye artigere svar. 

• Liker 1
Skrevet
On 11/6/2018 at 8:23 PM, AnonymBruker said:

Termos med makaroni? 😛

I prinsippet en glimrende erstatningsfitte men jeg liker dårlig tanken på at noen uheldigvis skulle drikke kaffe fra min knulletermos så det får bli med tanken. Jeg sparte på et av de glassene man får asparges i i stedet. For at det skal få stå i fred uten å vekke mistanke trenger jeg bare skylle/tørke det, slippe noen skruer oppi og plassere det på en hylle i hobbyrommet. ;)

Men jeg har ikke prøvd gummimuffe til Volvo da. 😂

Skrevet

Melon - Prøvd  :   Aubergine  - Prøvd  :  mellom putene i sofa/madrasser i senga - Prøvd  : tomflaske med en sokk/gummihanske med litt olje - Prøvd :   Fleshlight er jo toy - Prøvd :  Strømpebuksa til ei venninne - Prøvd    :   Fiskepudding - prøvd

Anonymkode: e6b07...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...