Gjest Sjokkert Skrevet 25. mars 2005 #1 Skrevet 25. mars 2005 Jeg var på fest for en tid tilbake. Der var også en kamerat av meg som er ganske kjent her i byen. Ikke kjempekjendis, men kjent. Og han er veldig pen. Det var flere jenter som var etter ham hele kvelden og han ble dratt ut på dansegulvet rett som det var. Han holdt seg stort sett til meg for å virke opptatt slik at han skulle få puste litt. På slutten av kvelden stod vi i gangen for å si hade og da kom det en jente løpende ut. Hun hang seg i armen hans og sa at hun ville være med ham. Han sa at han skulle gå hjem nå. Hun spurte om hun ikke kunne få være med. Han sa nei. Hun begynte å gråte og sa at hun ville ha ham. Han ble litt flau fordi jeg stod der og sa at han ikke ville at hun skulle lage dette oppstyret. Han skulle gå hjem. Da spurte hun om hun ikke ihvertfall kunne få lov til å suge ham! :o Han ba henne slutte og at hun måtte ta seg sammen. Han gikk mens hun stod og hylgren. Jeg kunne ikke la være. Jeg sa til henne at det jaggu fikk være grenser. Ta deg sammen, jente! Hvor langt ned kan noen synke da? Eier ikke folk respekt for seg selv? Hun sa at hun var så forelsket i ham. Og hun spurte om det var noe på gang med meg og ham. Dette var en jente i begynnelsen av 20-årene. Hvor skal det ende for henne hvis hun fortsetter slik? Er det slik jenter i denne alderen er nå? Vi var ihvertfall ikke slik da jeg var i den alderen for snart 15 år siden.
Gjest Sjokkert Skrevet 25. mars 2005 #3 Skrevet 25. mars 2005 Men å stå og hylgrine så sminken rant nedover. Og hvis han sa ja, da? Da skulle hun tørke tårene og sette i gang? Som en liten unge som har grått seg til viljen sin?
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2005 #4 Skrevet 25. mars 2005 Det finnes faktisk folk som driter seg ut og griner i fylla. Synes ikke du skal være så fordømmende, hun hadde det helt sikkert ikke noe særlig bra dagen derpå. Og var dette noe å bli så sjokkert for? :o
Gjest Daniella_ Skrevet 25. mars 2005 #5 Skrevet 25. mars 2005 Det finnes faktisk folk som driter seg ut og griner i fylla. Synes ikke du skal være så fordømmende, hun hadde det helt sikkert ikke noe særlig bra dagen derpå. Og var dette noe å bli så sjokkert for? :o Det er vel ikke helt vanlig å stå å hylgrine mens de spør om å suge personen? :-?
maki Skrevet 25. mars 2005 #6 Skrevet 25. mars 2005 Høres ut som ei jeg kjente før Greit å drite seg ut i fylla, men syns det fins grenser. Uansett hvor full man er så har man en viss peiling.
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2005 #7 Skrevet 25. mars 2005 Det er vel ikke helt vanlig å stå å hylgrine mens de spør om å suge personen? :-? Trodde det var helt vanlig, jeg.
Gjest TomKrus Skrevet 25. mars 2005 #8 Skrevet 25. mars 2005 Det finnes faktisk folk som driter seg ut og griner i fylla. Synes ikke du skal være så fordømmende, hun hadde det helt sikkert ikke noe særlig bra dagen derpå. Og var dette noe å bli så sjokkert for? :o Hylgriner du ofte når du ikke får sugd pikken til kjendiser?
Gjest TomKrus Skrevet 25. mars 2005 #9 Skrevet 25. mars 2005 Kvinner flest er vel ikke slik, men kvinner generelt har nok en hang til kjendiser, som de har til andre ressurssterke. Jeg har selv jobbet en god del med konsertvirksomhet, og sett hva som skjer på nachspielene i etterkant. Stas for mange jenter å få en kjendisfjær i hatten (sikkert for gutta og, men det funker liksom ikke for oss å løpe etter dem og spør om vi iallfall kan sleike dem..)
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2005 #10 Skrevet 25. mars 2005 Hylgriner du ofte når du ikke får sugd pikken til kjendiser? Når begynte denne tråden å handle om hva jeg griner for i fylla?
Gjest Embla s Skrevet 25. mars 2005 #11 Skrevet 25. mars 2005 Høres dumt ut, men hva vet vi? Det står jo at han er kjempekjekk og "litt kjendis her i byen", det er vel ikke sikkert det er hans "nesten kjendis-status" som gjør at hun vil bli med ham? Kanskje de har hatt noe på gang på en annen fest og at hun håper på noe mer? Forelskelse gjør dum..
Gjest TomKrus Skrevet 25. mars 2005 #12 Skrevet 25. mars 2005 Høres dumt ut, men hva vet vi? Det står jo at han er kjempekjekk og "litt kjendis her i byen", det er vel ikke sikkert det er hans "nesten kjendis-status" som gjør at hun vil bli med ham? Kanskje de har hatt noe på gang på en annen fest og at hun håper på noe mer? Forelskelse gjør dum.. Ikke kom her og ødelegg alt med fornuft, da.
aline Skrevet 25. mars 2005 #13 Skrevet 25. mars 2005 jeg løper alltid hylgrinende etter kjendisser og spør om jeg værsåsnill kan få suge dem!! halvkjendisser, helkjendisser, B-kjendisser og i det hele tatt! hakke funka enda altså!!
Gjest Embla s Skrevet 25. mars 2005 #14 Skrevet 25. mars 2005 Ikke kom her og ødelegg alt med fornuft, da. :o Duverden for en retorikk du benytter, TomKrus.
Gjest Daniella_ Skrevet 25. mars 2005 #15 Skrevet 25. mars 2005 jeg løper alltid hylgrinende etter kjendisser og spør om jeg værsåsnill kan få suge dem!! halvkjendisser, helkjendisser, B-kjendisser og i det hele tatt! hakke funka enda altså!!
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2005 #16 Skrevet 25. mars 2005 jeg løper alltid hylgrinende etter kjendisser og spør om jeg værsåsnill kan få suge dem!! halvkjendisser, helkjendisser, B-kjendisser og i det hele tatt! hakke funka enda altså!! Har det motsatte problemet, jeg. Har altid en hale av fulle, hylgrinende kjendiser etter meg som vil slikke meg...
aline Skrevet 25. mars 2005 #17 Skrevet 25. mars 2005 Har det motsatte problemet, jeg. Har altid en hale av fulle, hylgrinende kjendiser etter meg som vil slikke meg... kuuult!! kanke du si ja til en haug av dem da? også kan jeg få tigge om å suge dem? jeg mener, NOEN av dem må jo få lov til å glede deg?
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2005 #18 Skrevet 25. mars 2005 kuuult!! kanke du si ja til en haug av dem da? også kan jeg få tigge om å suge dem? jeg mener, NOEN av dem må jo få lov til å glede deg? Sting har fått lov. Hvem er det du vil glede, da? Kan godt sende over et par, kan bli litt slitsomt innimellom.
Gjest TomKrus Skrevet 25. mars 2005 #19 Skrevet 25. mars 2005 :o Duverden for en retorikk du benytter, TomKrus. Unnskyld. Var ikke klar over at du var en av disse som trengte en million smilyes for å skjønne en spøk.
Gjest Embla s Skrevet 25. mars 2005 #20 Skrevet 25. mars 2005 Unnskyld. Var ikke klar over at du var en av disse som trengte en million smilyes for å skjønne en spøk. Jeg er en sur, gammel kjerring, og jeg skjønner ikke en spøk om du så putter på en trillion sånne (det er fordi jeg ikke har så mye håndbagsje som andre, skjønner du). (forøvrig syns jeg smileys er super måte å formidle noe av det vi mister (kropsspråk, tonefall) her inne.) god påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå