Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd det rareste rare. Jeg har sykluser på alt fra 34-44 dager. Ikke gått på noe hormonell prevensjon de siste 3-4 årene og bruker ELtest og apper for å holde kontroll.

Jeg er nå på dag 51 (mandag) i syklusen og har gått med murringer i 2 uker. TR har ikke vist flekken av seg og jeg har fått negativ etter negativ G-test. Tilslutt ga jeg opp på de. På fredag så jeg selv at jeg hadde EL-slim, tok en EL-test og den lyste imot meg med 2 sterke streker før jeg hadde lagt den fra meg omtrent. Så da var det bare å svinge seg rundt. Har lest at den kan bli positiv på dager rundt IKM, men vi tok sjansen selv om.

Neste dag(lørdag) var den negativ, så jeg regner med at det var eggløsning jeg hadde, og nå idag har jeg lyserosa blod. Jeg må ha truseinnlegg, og det kommer på papiret når jeg er på toalettet. Murringer har jeg, akkurat som at TR er rett rundt hjørnet men jeg har aldri hatt så lyst blod i starten før. Er det mulig at det kan være en festeblødning tror dere? Det er jo veldig veldig tidlig tenker jeg?

Tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egget bruker noen dager på å komme seg ned til livmoren, så det var tidlig. Det kan jo ha vært at du har hatt skjøre slimhinner, som ikke er så unormalt innimellom. 

Anonymkode: 5336d...b4e

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egget bruker noen dager på å komme seg ned til livmoren, så det var tidlig. Det kan jo ha vært at du har hatt skjøre slimhinner, som ikke er så unormalt innimellom. 

Anonymkode: 5336d...b4e

Ja jeg synes også det var fryktelig tidlig. Forstår ikke helt det. 

Det kan også være at det er, men jeg er veldig sensitiv der og føler ofte om det er rifter etc, og det gjør jeg ikke. Det er også mer blod enn hva jeg har hatt før av skjøre slimhinner. Hmmm... Men det kan være!

Skrevet

Noen blør i forbindelse med eggløsning

Anonymkode: 70eb2...31e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen blør i forbindelse med eggløsning

Anonymkode: 70eb2...31e

Åja! Det har jeg aldri opplevd før, men da vet jeg det også. Takk :)

Skrevet

Flere med lignende erfaring?

Skrevet

Idag har jeg samme mengde blod, og fortsatt lys lys rosa. Ingen tegn til TR som jeg vanligvis bruker å ha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...