AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Driver bare med one night stands. Men hvordan kan jeg vite om gutten synes det var bra eller ikke? Er det noe tegn? Anonymkode: 0cab0...b23
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver bare med one night stands. Men hvordan kan jeg vite om gutten synes det var bra eller ikke? Er det noe tegn? Anonymkode: 0cab0...b23 Lurer jeg litt på og. Har en jeg har møt 5 ganger nå og tenkt. Enten er det bra eller så har han ingen bedre? 🤔 Anonymkode: b2ac1...7f7 1
bestekaffekoppen Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Dere kan ha sex med dem, men dere kan ikke snakke med dem? 26
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 4 minutter siden, bestekaffekoppen skrev: Dere kan ha sex med dem, men dere kan ikke snakke med dem? Jo, men har ikke spurt direkte om det var bra. Ikke falt seg naturlig. Anonymkode: b2ac1...7f7
bestekaffekoppen Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Jo, men har ikke spurt direkte om det var bra. Ikke falt seg naturlig. Anonymkode: b2ac1...7f7 Det er det som er det absurde her. Du har sex med menn du ikke kan prate med. 17
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, bestekaffekoppen skrev: Det er det som er det absurde her. Du har sex med menn du ikke kan prate med. Har ikke snakket om selve sexen sånn. Anonymkode: b2ac1...7f7
bestekaffekoppen Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har ikke snakket om selve sexen sånn. Anonymkode: b2ac1...7f7 Men forstår du ikke hva jeg mener? Du har sex med noen du ikke kan kommunisere om sexen med. Det er så bakvendt og rart. 11
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 2 minutter siden, bestekaffekoppen skrev: Men forstår du ikke hva jeg mener? Du har sex med noen du ikke kan kommunisere om sexen med. Det er så bakvendt og rart. Jo, forstår hva du mener og ja det er gjerne rart. Egentlig er det et par ting jeg ville tatt opp, men pga aldersforskjell synes jeg det har vært vanskelig. Er ikke noe forhold. Anonymkode: b2ac1...7f7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #9 Skrevet 5. november 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver bare med one night stands. Men hvordan kan jeg vite om gutten synes det var bra eller ikke? Er det noe tegn? Anonymkode: 0cab0...b23 Er det viktig? Du skal jo ikke forholde deg til ham mer, men ons er vel ikke akkurat god sex. Den kan være ok, men sjelden mer enn det. Anonymkode: e7b82...335 5
bestekaffekoppen Skrevet 5. november 2018 #10 Skrevet 5. november 2018 26 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, forstår hva du mener og ja det er gjerne rart. Egentlig er det et par ting jeg ville tatt opp, men pga aldersforskjell synes jeg det har vært vanskelig. Er ikke noe forhold. Anonymkode: b2ac1...7f7 Hvorfor vil du være et enkelt ligg for en mann som ikke bryr seg om deg overhodet? Hva får du ut av det? 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #11 Skrevet 5. november 2018 33 minutter siden, bestekaffekoppen skrev: Hvorfor vil du være et enkelt ligg for en mann som ikke bryr seg om deg overhodet? Hva får du ut av det? Skhønner at du spør om det, men synes sexen er bra og ingen sex/nærhet er ikke noe kjekt alternativ. Selvom jeg egentlig ønsker kjæreste. Anonymkode: b2ac1...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #12 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skhønner at du spør om det, men synes sexen er bra og ingen sex/nærhet er ikke noe kjekt alternativ. Selvom jeg egentlig ønsker kjæreste. Anonymkode: b2ac1...7f7 ... Anonymkode: 32c66...c31
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #13 Skrevet 5. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Anonymkode: 32c66...c31 Veldig mange år singel gjør noe med meg. Så bedre med en enn ons føler jeg. Bare hatt 2 sexpartnere. Anonymkode: b2ac1...7f7 1
Bubo Skrevet 5. november 2018 #14 Skrevet 5. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Driver bare med one night stands. Men hvordan kan jeg vite om gutten synes det var bra eller ikke? Er det noe tegn? Anonymkode: 0cab0...b23 Det er tegn, eksempelvis han sier at "det var deilig" Dersom han ikke sier noe er han muligens sjenert, da kan du løse opp ved å si hva du synes 🙄 1
Rullestolbruker Skrevet 5. november 2018 #15 Skrevet 5. november 2018 Hva med "Var det like godt for deg som det var for meg?" 2
Chablis Skrevet 5. november 2018 #16 Skrevet 5. november 2018 Menn har en knapp bak venstre øre, den lyser grønn når sexen er god. 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #17 Skrevet 5. november 2018 2 timer siden, bestekaffekoppen skrev: Men forstår du ikke hva jeg mener? Du har sex med noen du ikke kan kommunisere om sexen med. Det er så bakvendt og rart. Jeg er ikke TS, men svarer likevel. Jeg har aldri turt og snakke om sex med en partner, ikke engang min mann da jeg var gift. Er altfor sjenert og beskjeden til å snakke om det. Derfor har jeg alltid bare "tatt det jeg har fått" og det har ikke alltid vært like bra. Anonymkode: daed0...1c3 1
Ardenus Skrevet 5. november 2018 #18 Skrevet 5. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, men svarer likevel. Jeg har aldri turt og snakke om sex med en partner, ikke engang min mann da jeg var gift. Er altfor sjenert og beskjeden til å snakke om det. Derfor har jeg alltid bare "tatt det jeg har fått" og det har ikke alltid vært like bra. Anonymkode: daed0...1c3 #Yolo You only live once Det er ikke kult å være sjenert, jeg var mega sjenert før, har løsna endel heldigvis. Du burde virkelig prate med den du har sex for å få bedre sex, det er absolutt ingen skam å prate om kropp og dens funksjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #19 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, Ardenus skrev: #Yolo You only live once Det er ikke kult å være sjenert, jeg var mega sjenert før, har løsna endel heldigvis. Du burde virkelig prate med den du har sex for å få bedre sex, det er absolutt ingen skam å prate om kropp og dens funksjoner. Jeg vet du har rett i det, men for meg føles det fryktelig flaut.. Anonymkode: daed0...1c3
Ardenus Skrevet 5. november 2018 #20 Skrevet 5. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet du har rett i det, men for meg føles det fryktelig flaut.. Anonymkode: daed0...1c3 Du kommer fort over det Når du faktisk tørr å prate om det, du kan jo alltids spørre den du har sex med om hva han liker/ikke liker angående sex, så får du jo litt starthjelp. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå