Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #1 Skrevet 25. mars 2005 Min samboer har vært utro. Han sier at forholdet til den andre kun handlet om spenningen. Forholdet vårt skranglet før han var utro, men vi harbestemt oss for å prøve og være sammen. Jeg ønsker ikke alle her skal si at jeg må hive han ut, at han er en dritt og alt det der. Det jeg lurer på er om at det går an å elske en, samtidig som man har et forhold til en annen, eller er vårt forhold bare en gamml vane?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #2 Skrevet 25. mars 2005 Hva mener du? Du sier at mannen bare var ute etter spenning? Da elsket han vel ikke henne?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #3 Skrevet 25. mars 2005 Skulle tro at det går an å elske to samtidig, men dette er vel egentlig ikke hva det handler om. Det handler om å velge en. Han kan gjerne elske flere, men han kan bare velge en.
LilleBille Skrevet 25. mars 2005 #4 Skrevet 25. mars 2005 Du må jo selv ta valget om du virkelig ønsker å fortsette med ham - akkurat som han må velge. Jeg tror nok det er mulig å elske en - samtidig som man søker spenning med andre. De fleste av oss blir jo tidvis betatt av andre mennesker enn partneren - og kan se at det er mennesker vi ønsker å bli bedre kjent med. MEN ... hva man velger å gjøre i en sånn situasjon er jo noe helt annet. Man kan velge å bruke den tankevekkeren sånne følelser er til å få "sparket" litt liv i det forholdet man er i .. eller være egoistisk og "ta det som byr seg". Noen forhold går jo over i vennskap og gammel vane - og man trenger en tankevekker for å ta et valg om man skal fortsette sammen - eller gå hver sin vei. (Det er jo bare synd at utroskap ofte sees på som "løsningen") Om du virkelig ønsker å fortsette sammen med mannen din - har du jo opplagt en utfordring - men jobber dere sammen - er det ikke umulig å få det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå