AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Har tenkt en del på det, at noen svarer veldig fort på innlegg som kan beskrive en noe komplisert problemstilling. Så kommer veldig enkle løsninger og svar, og jeg tenker at det blir så feil, og håper hver gang at trådstarter klarer å se at mange av de svarene er skrevet veldig impulsivt og uten å være gjennomtenkt. Skjønner at noen er veldig oppatt av å komme med meningen sin, folk elsker jo å mene noe. Greit nok, men jeg tenker at det er litt respektløst å bare kaste ut synsing og mening uten å prøve og sette seg litt inn i. Mener ikke at en skal tenke i en halv time altså 🙂 det er bare at noen problemstillinger krever litt gjennomtenkte svar. Anonymkode: 29b25...814
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Det ser man her daglig. Mennesker med bastante og enkle syn på politikk, mennesker og natur, og som likevel sverger til logikk, fakta og rasjonalitet. Anonymkode: e86d8...b09 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Ikke ofte. Tvert i mot prøver jeg å sette meg ut av ting før svarer. Anonymkode: 39b14...b29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå