Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ha sommer og sol!??!!

Er sååååååååå lei dette variable været.... Nå kan våren komme sånn at sommern kommer raskere :kul:

Skrevet

Jeg vil også ha sommer!

Det meste av snøen har heldigvis forsvunnet de siste par dagene her, så det ser ihvertfall ut til at våren nærmer seg :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg også!! Nå har jeg faktisk lest at de spår sommeren vil komme krypende mye tidligere i år enn hva vi normalt er vannt med, så det er jo en trøst.

Men jeg er ikke helt sikker. Jeg mener å ha bemerket meg at de gangene vi her i norge får kjempe sommer fra tidlig mai mnd eksempelvis, så ender det hele med at sommeren går dukken i midten av juni, også regner resterende av juli og august bort?

Bare det blir bedre sommer enn hva vi fikk i fjor, så skal jeg være glad. Dårligere sommervær enn det kan jeg ikke huske å ha vært med på noen sinne.

Krysser fingre :kul:

Skrevet

Her som jeg befinner meg nå (på sørlandet) er det faktisk 12 grader nå!!! :-) Og heller ikke snø! wuhuuu!!

Gjest seroxata
Skrevet

sommer!!!! NÅÅÅÅÅ! Er drittlei snø og guggevær!!

Skrevet

jaaaa.....sommer og sol...

sol sol kom igjen

sola er min beste venn!!!!

Skrevet

ELSKER sommer og sol :kul:

Skrevet

Godt vi er flere :) Kanskje sommern kommer tidligere da :ler:

Skrevet

:hoppe:

JA!! Elsker sommer og sol!! Og bare føtter i sandaler :P

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er da vår i Oslo nå. Vårfuglene kvitrer og det blir stadig varmere. :)

Gjest Chrizzy
Skrevet
Det er da vår i Oslo nå. Vårfuglene kvitrer og det blir stadig varmere. :)

Av og til så savner jeg Oslo litt, har bodd der :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Det blåser ikke så mye her, i alle fall. :wink:

Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet
Det blåser ikke så mye her' date= i alle fall. :wink:

Nei, men selv om jeg kommer fra et av de kaldeste stedene i landet så har jeg aldrig følt meg så kald helt inni margen som der (vintern), hørte at det var fordi det er så rått og fuktig, blir en annen type kulde av det. :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, men en blir vandt med det. Husker den første vinteren her, så syntes jeg at det var ufattelig kaldt. Nå plager det meg ikke like mye. :)

Skrevet

Jaa nå er våren her :) Er så digg å vite at jeg snart kan gå i skjørt og sandaler uten og fryse meg i hjel.... :)

Skrevet

Ja, jeg har lengtet etter våren siden jeg kom hjem fra London for 2 uker siden eller så.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...