Dathos Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 for meg er ikke orgasmen det viktigste, men heller det å balansere på kanten av den, la det gå lang tid før jeg endelig tillater meg selv å komme. Tror kanskje dette er vanligere blant menn enn kvinner, eller tar jeg feil? altså at dere - enten alene eller med partner - prøver å utsette orgasmen så lenge som mulig? surfe på toppen av bølgen? og at orgasmen når den endelig kommer, er litt nederlag? 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Tror dette er like vanlig blant begge kjønn? Anonymkode: e752a...9bc
beyonce_1 Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Jeg gjør det av og til med han når jeg suger han. Holder han helt på kanten en stund, så lenge han orker, så tar vi en kort pause før jeg suger han til utløsning. Det krever nok at man kjenner hverandre svært godt og har lært den andre kroppens signaler å kjenne, vi snakker jo om en tilstand hvor det minste feilgrep vil førentil utløsning/orgasme. Dette virker å være topppen av lykke for han . Vi forsøker når han slikker, men jeg føler det er vanskelig å finne balansepunktet, samt at jeg i utgangspunktet liker røffere stimulering enn slikking. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Kona mi edger meg ofte når vi har dager for oss selv. Det er helt fantastisk når hun bruker lang lang tid. Hun slikker og suger forsiktig, runker meg med glidemiddel i hendene. Hvis hun er i det rette humøret avbryter hun og tar opp igjen leken flere ganger i løpet av dagen. Jeg holder på å bli gal av lyst og frustrasjon, det drypper av meg og jeg er helt gele ift hennes vilje. Sist lørdag avsluttet hun uten at jeg fikk komme. Så var det nye runder i går før jeg fikk den sterkeste orgasmen jeg noensinne har hatt, og en påfølgende to minutter etterpå av nesten samme kaliber. Har aldri følt meg så seksuelt tilfredsstilt som da. Magien ligger i at det er nytelsen underveis det blir fokus på og ikke selve orgasmen Anonymkode: c86cd...05a 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Helt enig med deg, ts. Hilsen dame 34. Anonymkode: 16533...6b5
zaco Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Har vel skrevet dette noen ganger allerede, men liker veien mot målet aller best, vil nyte henne så lenge som mulig, aller helst uten stress og tidsfrister, og uten avbrudd og lengre pauser.
Missfitness Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 (endret) 5 timer siden, beyonce_1 skrev: Vi forsøker når han slikker, men jeg føler det er vanskelig å finne balansepunktet, samt at jeg i utgangspunktet liker det røffere enn slikking. Sikker på at du ikke bare er for anspent? Endret 5. november 2018 av Missfitness redigert sitat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå