Gjest Bell Skrevet 20. august 2002 #1 Del Skrevet 20. august 2002 større kvinnelig innflytelse i samfunnet gir flere homofile og en homofisering av samfunnet. Kvinner river ned moralske barrierer og ødelegger allt de legger sin hånd på. De er fiender av seg selv og det samfunnet de lever i. -Begynnelsen på slutten for den vestlige sivilisasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 20. august 2002 #2 Del Skrevet 20. august 2002 Yep, får jeg gratulere med Dagens Innlegg - hvor refleksjon og sikre bakgrunnskilder er spesielt vektlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. august 2002 #3 Del Skrevet 20. august 2002 Du sier noe der... det er vel en grunn til at resten av verdens befolkning kjører en litt annerledes "kvinnepolitikk" hvis du skjønner hva jeg mener? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. august 2002 #4 Del Skrevet 20. august 2002 Da må du være glad for at det finnes andre sivilisasjoner enn den vestlige, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 20. august 2002 #5 Del Skrevet 20. august 2002 Det er ikke så rart at kvinner, som har vært undertrykket i flere tusen år, har sympati en annen gruppe i samme situasjon? Ikke er jeg enig i at kvinnen har skylden i at det blir flere homser heller Det får vel mannfolka ta på seg selv, vel? Stiller også spørsmål ved om frihet for homser kan regnes som en moralsk nedbrytning av samfunnet, ettersom frihet er en av hovedbyggeklossene i et demokrati. Men ok - en som ser halvparten av befolkningen som fiender er vel neppe spesielt demokratisk anlagt allikevel... dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 20. august 2002 #6 Del Skrevet 20. august 2002 kvinnenes inntreden i samfunnets maktposisjoner fører intet godt med seg. De er ødeleggende og er ikke fra naturens side utstyrt med et moralsk gyroskop. (En av flere årsaker.) Kvinner er den fremste bidragsyteren til normoppløsning i dagens samfunn og i mange tilfeller skjønner de ikke konsekvensene av sine handlinger og meninger. De vil styre inn i en fremtid fylt av normløshet, håpløshet, svik, sinnssykdom og andre uhyrligheter. En av årsakene til at kvinner er normødeleggende er det faktum at de skjønner de aldri klarer å hevde seg på nivå med menn, uansett hvordan de prøver. I det de skjønner dette faktum tar stoltheten, galskapen og ondskapen overhånd og de satser på å ødelegge det som holder samfunnet sammen. De er til tider gode til å skjule det men det bobler frem nå og da. -bitterheten over å ha erkjent sin underlegenhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 20. august 2002 #7 Del Skrevet 20. august 2002 Min teori om hvorfor det ser ut til å bli fler og fler homofile, er minst like sann og innlysende som Bells:Det er selvsagt naturens måte å bekjempe overbefolkningen av verden på. Jo flere homofile, jo færre barn. Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 20. august 2002 #8 Del Skrevet 20. august 2002 Hmmmmm..... Hva er et moralsk gyroskop? Jeg vil ha et sånt! Det er bare et stort hull i den fine teorien din: Hvis kvinnene er så uegnet som du sier, hvordan greier de da å inntre i "samfunnets maktposisjoner"? Jeg skjønner heller ikke helt hvordan de ødelegger normene, jeg mener - de flyr vel ikke akkurat rundt og smitter oss (stakkars intetanende, MEN samfunnsstyrende menn, på et nivå langt over kvinnen) med f.eks. homofili? Kan du utdype? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 20. august 2002 #9 Del Skrevet 20. august 2002 Hmmmmm..... Hva er et moralsk gyroskop? Jeg vil ha et sånt! Det er bare et stort hull i den fine teorien din: Hvis kvinnene er så uegnet som du sier, hvordan greier de da å inntre i "samfunnets maktposisjoner"? Jeg skjønner heller ikke helt hvordan de ødelegger normene, jeg mener - de flyr vel ikke akkurat rundt og smitter oss (stakkars intetanende, MEN samfunnsstyrende menn, på et nivå langt over kvinnen) med f.eks. homofili? Kan du utdype? dorian De har ordnet det slik at de blir kvotert in i ditt og datt. + Likestillingsloven. Påenget er at kvinnene hadde hatt langt mindre mulighet til å innta maktposisjoner i samfunnet uten dette, - og selvsagt den gamle visa som fremdelses har noe makt i seg "nå er det på tide med en kvinnelig sjef", "en stor skam at det er så få kvinner i ditt og datt", osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 20. august 2002 #10 Del Skrevet 20. august 2002 Jammen hvordan fikk de igjennom likestillingsloven? Du starter ikke på begynnelsen av argumentasjonen - Norgeshistorien starter jo ikke midt i. Hvis vi går ut fra (den noe dubiøse) teorien om at Mannen engang hadde full kontroll, hvorfor ga han seg den da fra seg? Og hvis man følger den argumentasjonen, vil det si at vi hadde makta, men var dumme nok til å gi den fra oss? Makan! Ble vi lurt av de som (helt klart) står på nivået under oss? dorian - føler seg ikke spesielt lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 20. august 2002 #11 Del Skrevet 20. august 2002 Vet du hva jeg synes?? Jeg synes du skal flytte til Athos. Der bor det 2000 menn og alle former for hunkjønn er bannlyst. Greit nok... der vier de meste parten av livet sitt til bønn osv.... men ettersom enkelte sliter med en slik kvinneforakt, så ville det sikkert finnes saker å diskutere med munkene på Athos. Mennene på Athos er riktignok ganske opphengt i Jomfru Maria.. de fleste motiver av ikoner er av henne... Ikke en gang høner, kuer.... u name it... har tillatelse til å være på Athos. Med andre ord: perfekt for kvinne undertrykkere. Så kan de sitte der... trenger ikke irritere seg over noe av den vestlige verden eller hvor det måtte være kvinner som lager opptøyer fordi de ønsker LITT mer enn å vaske klær og tilfredstille mannen på alle måter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena Skrevet 21. august 2002 #12 Del Skrevet 21. august 2002 "Normoppløsende"..... ???? Hæ? Hvilke normer er oppløst? Normer "vedtatt" av hvem? "Kvinner er fiender av seg selv og det samfunnet de lever i."....... høres ut som et sitat fra en eller annen refusert bok fra Shakespears tid! Ja, hvis homser er skummelt, er det vel greit å skylde på kvinners moralske nedbrytning av samfunnet! ...hvilken moral.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veruca salt Skrevet 21. august 2002 #13 Del Skrevet 21. august 2002 vi kvinner og de homofile har jo konspirert lenge nå, helt ufattelig at dette ikke er oppdaget før.. inside information: bush er homofil, "kona" er egentlig en mannlig transvestitt som heter eric. yassir arafat er egentlig kvinne (i et lesbisk forhold), og bondevik er egentlig en avansert dummie som fjernstyres fta "potta". mer dere ville vite? ps:ufoer finnes ikke, og jack the ripper var egentlig ei asiatisk dame som drepte i raseri over å ikke være en homofil mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 21. august 2002 #14 Del Skrevet 21. august 2002 Mener du at menn blir homofile fordi de har lyst til å bli kvinner, siden disse sitter med makta? Er de homofile rett og slett undertrykte menn som ønsker å bli kvinner? Eller er de homofile menn som har blitt så undertrykket at de aldri vil ha mer med kvinner å gjøre? Er du kanskje en av dem selv? Undertrykt og med ønske om å være homofil? Og normene vi bryter ned, hvordan kom vi i posisjon til det? Tok vi en norm fra en mann og brøt den i to før han oppdaget det, slik at vi kunne få innpass? Og hvilken norm var det? Forresten - Athos - hvor er det? Det må vel være paradis for en kvinne? Eller er det der alle de homofile mennene flytter? Nei, dette skjønte jeg ikke noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 21. august 2002 #15 Del Skrevet 21. august 2002 Noen trenger visst her å forklare seg... kid-a forstår ikke... Hvordan ser sammenhengen mellom kvinnemakt og mannlige homofile ut? Det er noen store hull i forklaringen din, kjære bell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 21. august 2002 #16 Del Skrevet 21. august 2002 Og normene vi bryter ned, hvordan kom vi i posisjon til det? Tok vi en norm fra en mann og brøt den i to før han oppdaget det, slik at vi kunne få innpass? Og hvilken norm var det? Nei, dette skjønte jeg ikke noe av... Nå skal du høre her kvinne! Dere har de siste tiåra fått uheldig mye innflytelse i en del institusjoner og følgen har vært at normer har blitt brutt ned. Forvirring anngående kjønnsrollemønsteret; dere har bidratt til partnerskapsloven og homofiles rett til å adoptere; dere er i ferd med å ødelegge forsvaret med deres inntreden; Dere har pervertert de religiøse institusjonene; Dere har pervertet familie-institusjonen; Dere ødelegger og pervertere i det heletatt det meste dere for øve innflytelse på. Kvinner er ikke egnet til å ta viktige beslutninger og bidrer stort sett til å komplisere situasjoner som det trengs beslutningsstyrke bak. Dere bidrer til å gjøre den vestlige sivilisasjon svak og handlingslammet. PSST! svært få av dere har noe særlig argumentasjon å komme med og tyr til latterlige usakligheter her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 21. august 2002 #17 Del Skrevet 21. august 2002 Har stor sans for forslaget ditt, Cassandra!! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 21. august 2002 #18 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg heier på den som sa: Normer, vedtatt av hvem? Ellers synes jeg du har et litt svingstang syn på jenter (og normer), Bell. Men det har du vel innsett selv, siden du prøver å få testet dine argumenter på en kvinneside? For det må jo bety at du anser kvinner for en verdig opponent, og det er jo en begynnelse :blunke: dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 21. august 2002 #19 Del Skrevet 21. august 2002 OK. Store mann har talt. Kvinne har hørt. Kvinne har besluttet at Store mann har problemer med Kvinne. Det han snakker om er ikke normer, men egne forvridde forestillinger. Og de er umulig å argumenter mot, fordi de er hinsides fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 21. august 2002 #20 Del Skrevet 21. august 2002 *gisp* Lamslått over saklighet hos store bjellemann!!! Legger meg feminint flatt.. Merkelig situasjon oppstod i dag. Tok tilsammen fire fly på få timer; 80% mannlige cabinansatte. Hva gir du meg, bjellegutt? Gutta kommer på banen og okkuperer kvinneland. Trodde cabinfolk skulle være søte og små og sminkede og sexy. Istedet har de blitt usminkede, digre, muskuløse....og sexy Sikkert den vestlige verdens undergang. Mannlige cabinansatte, sykepleiere, barnehageansatte etc. Hjelp!!! Hva kan vi gjøre??? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå