AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Jeg og samboeren skal flytte på nyåret, og vi har sett på og vært på visning på en god del bosteder, både leiligheter og små hus. På torsdag skal vi på visning på en leilighet som virker veldig, veldig lovende på alle mulige måterm MEN det står ikke-røyk i annonsen, og samboeren min røyker. Jeg har ikke trengt å ta stilling til dette før da jeg ikke røyker selv og leiligheten vi bor i nå var det han som leide i utgangspunktet, også flyttet jeg inn i fjor sommer. Så det jeg lurer på er om ikke-røyk betyr at man ikke kan røyke inne, at man ikke kan røyke på eiendommen, eller at utleierne ikke ønsker røykere i det hele tatt? Kan legge til at leiligheten er en sokkelleilighet på et lite hus hvor utleieren benytter resten av huset sporadisk noen få ganger i året (stod det i alle fall i annonsen). Setter pris på svar😊 Anonymkode: 7a677...7f7
Brunello Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Ikke røyk betyr at man ikke kan røyke inne.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Jeg leier ut, og ikke-røyk betyr at røyking ikke skal foregå i huset. Har i tillegg et ønske om at det skal skje utenfor inngangsdøra til leietaker for å unngå røyk på soverommene oppe. Røyking inne i 2018 er vel i utgangspunktet ganske uaktuelt for de fleste uansett... Anonymkode: ea508...6da 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Nei, røyking inne i 2018 er nok ikke innafor for de fleste, og det er samboeren min helt enig i og😊 Takk for svar! Anonymkode: 7a677...7f7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Det gjelder vanligvis kun inne men spør på visningen! Si det som det er og spør om de har noen tanker om hvor ute han evt kan røyke? Dette viser at dere har tenkt på dette og ønsker å finne løsninger. Her er det også ikke røyk og jeg har avtale om at jeg røyker i hagen, litt unna huset slik at det ikke kommer inn åpne vinduer etc. Anonymkode: 0b9a5...966
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder vanligvis kun inne men spør på visningen! Si det som det er og spør om de har noen tanker om hvor ute han evt kan røyke? Dette viser at dere har tenkt på dette og ønsker å finne løsninger. Her er det også ikke røyk og jeg har avtale om at jeg røyker i hagen, litt unna huset slik at det ikke kommer inn åpne vinduer etc. Anonymkode: 0b9a5...966 Herlig, takk for tips!😊 Anonymkode: 7a677...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå