AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Tror dere han liker meg eller bare for sex? Han har sagt han ikke vil ha forhold. Anonymkode: 00d4d...ee7
Katten.2.0 Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror dere han liker meg eller bare for sex? Han har sagt han ikke vil ha forhold. Anonymkode: 00d4d...ee7 Du svarte på spørsmålet. 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Kan hende han liker deg litt i tillegg til at han vil ha sex med deg. Men han liker deg jo tydeligvis ikke nok til å ville ha et forhold, så da ville jeg ikke gått å håpt på noe mer. Anonymkode: f16a5...a62
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Det jeg har tenkt litt på. Vi har sex og så hører jeg ikke mer fra han. Jakten som er spennende kanskje. Må jo forholde meg til det han sier ang, ikke forhold. Anonymkode: 00d4d...ee7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 HAN SIER JO AT HAN IKKE VIL HAR ET FORHOLD (TIL DEG)!!!!!!! (Ikke ligg med han, ever!!! Han ser på deg som en hore) Anonymkode: 3353c...c0a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 4 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Du svarte på spørsmålet. Gjorde vel på en måte det ja. Anonymkode: 00d4d...ee7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Kanskje han er typen som liker å "teste" dama sexuelt før han begynner å vurdere et forhold. Jeg vet at det er mange menn som er sånn. Eksen min ville ikke i et forhold, aldri i livet, men etter at vi hadde hatt sex noen ganger så ville han plutselig det. Anonymkode: 6b6b5...7bb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: HAN SIER JO AT HAN IKKE VIL HAR ET FORHOLD (TIL DEG)!!!!!!! (Ikke ligg med han, ever!!! Han ser på deg som en hore) Anonymkode: 3353c...c0a Du har helt sikkert rett. Takk for svar. Anonymkode: 00d4d...ee7
Katten.2.0 Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 Just now, AnonymBruker said: HAN SIER JO AT HAN IKKE VIL HAR ET FORHOLD (TIL DEG)!!!!!!! (Ikke ligg med han, ever!!! Han ser på deg som en hore) Anonymkode: 3353c...c0a Wtf? Det er en jævlig stor avstand mellom en FF og en hore. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #10 Skrevet 4. november 2018 4 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Wtf? Det er en jævlig stor avstand mellom en FF og en hore. Ja: horer har vett til å ta betalt. Anonymkode: 3353c...c0a
Katten.2.0 Skrevet 4. november 2018 #11 Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja: horer har vett til å ta betalt. Anonymkode: 3353c...c0a I dagens samfunn kan både kvinner og menn nyte sex utenfor et forhold. Spesielt om man kommuniserer om det. 2
Isaccis Skrevet 5. november 2018 #12 Skrevet 5. november 2018 Joa, men pleier å bli ubalanse hvis dama er mer interessert i utgangspunktet. Da vil dette bare forsterkes gjennom sex og dermed økt oksitosin hos hun. Vips, så tror kroppen hennes at den er forelsket og hjernen overbevist, så da blir ikke dette en ff for felles nytelse og kommunikasjon. Selv om sistnevnte forekommer høres det ikke ut som det er grunnlag for noe sånt i det bildet Ts tegnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå