Gå til innhold

Dere som har ff. Blir dere sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanken på at han/henne har sex med andre? 

Anonymkode: c80e9...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, absolutt ikke. For meg er ikke sex noe spesielt, det er bare herlig gøy.

Anonymkode: 9f883...6bd

Skrevet

Og "ff" er? 🤔

Anonymkode: 9c5a1...c05

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og "ff" er? 🤔

Fuck friend

Skrevet

Selve poenget med en FF er jo nettopp at man ikke bør bli sjalu.

Nei, det har aldri vært en greie for meg. Har alltid oppfordret FFs til å ha et heftig sexliv.

Skrevet
Akkurat nå, candykiss skrev:

Fuck friend

Aha, jeg er vist utdatert selv i midten av 30åra 😂🙈

Nå er jeg i ett forhold. Men mine single perioder hvor jeg har hatt det jeg har kalt knullekompis så kan jeg ikke huske at jeg har tenkt nevneverdig over at de hadde sex med andre også... Ihvertfall ikke om du tenker på ett snev av sjalusi feks... Men det er jo lurt å ha det i bakhodet med tanke på kjønnssykdommer osv 😉

Skrevet (endret)

Jeg hadde noen i mine single perioder. På alle med unntak av en var svaret nei. Men den siste opplevde jeg at jeg ble sjalu av, så jeg spurte han liksågodt om vi skulle bli sammen. Tenkte at enten ble vi sammen, eller så avsluttet jeg ff-ordningen. Kunne ikke gå rundt å være sjalu for at noen som ikke hadde noen forpliktelser til meg koste seg på den måten.

Endret av heipådegsann
  • Liker 1
Skrevet

Nei, men med mine tidligare ff var eg tydelig på at eg ikkje ønska kjønnssjukdommer. Så dei kunne anten ha sex med kun meg eller ikkje med meg. 

Dersom eg må teste meg for kjønnssjukdommer kvar gong eg har sex med ff, blir heile poenget vekke for min del :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...