AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Vi er i 20-årene begge to og i et relativt nytt forhold. Sexen er helt fantastisk når det går, men mange ganger har vi rett og slett ikke kunnet fullføre et samleie fordi han enten ikke får skikkelig ereksjon i det hele tatt, eller mister den i løpet av økten og ikke får den tilbake igjen. Jeg vet at det er ganske vanlig og tar det helt fint, men jeg må innrømme at jeg synes det er litt frustrerende. Vet ikke helt hva som er årsaken, men kan tenke meg at det kanskje er litt prestasjonsangst inne i bildet. Noen som har vært borti det samme? Hvor ofte er det "normalt" å miste ereksjonen? Bør jeg ta det opp med han (på en fin måte) eller tror dere det gjør alt verre? Er dette rett og slett noe man bare må leve med? Anonymkode: 4390b...84b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Gi han et ultimatum. Neste gang det skjer er det på hue og ræva ut. Noen presteres best under press. Anonymkode: 5407b...49d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi han et ultimatum. Neste gang det skjer er det på hue og ræva ut. Noen presteres best under press. Anonymkode: 5407b...49d Så ille er det ikke Anonymkode: 4390b...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå