AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Jeg har en venninne som tidligere har sagt at jeg er den beste venninnen hennes. Dette har hun sagt mange ganger opp igjennom årene. Vi har vært venner siden tenårene og nå er vi begge voksne. Men hun tar aldri kontakt med meg. Da hun og jeg var singel hendte det at hun tok kontakt, men hun kom aldri på besøk til meg. Jeg skulle alltid komme til henne, selv om hun bodde langt unna. Så ble hun samboer og flyttet enda lenger unna. Jeg også har samboer. Jeg har jevnt og trutt kontaktet henne og spør om hvordan det står til med henne. Men det er aldri den andre veien. Da mener jeg aldri. Det er nå svært lenge siden jeg besøkte henne og jeg føler litt dårlig samvittighet, men det er enda lenger siden hun besøkte meg. Jeg har bodd her i tre år nå, og hun har vært her en gang for ca 2 år siden. Hun tar jo ikke kontakt heller. Jeg har ikke så stor vennekrets og har sett på henne som en god venninne. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke. Virker ikke som om hun vil ha kontakt. Skal jeg fortsette å holde kontakten eller skal jeg stoppe? Hva mener dere? Anonymkode: bc195...f61
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 La kontakten bare fade ut. Virker som at hun ikke er interessert i å ha kontakt. Hvis hun virkelig hadde vært interessert, ville hun ha tatt kontakt. Anonymkode: 0641b...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå