aprilbrud Skrevet 25. mars 2005 #1 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg skal gifte meg om tre uker, og vil så klart ta meg best mulig ut i brudekjolen. Trener styrke tre ganger i uka (fullkroppsprogram) + min. 20 minutter utholdenhet etterpå. Har dermed bra med muskler, problemet er bare at det er et par kilo med fett som gjør at de ikke vises! Når jeg strammer, er biceps og skuldre vanvittig flott, men når jeg ikke strammer ser det jo ut som jeg halvfeite armer. Huff!! Spiser ned mot 1000 kalorier om dagen nå. Har gjort det en ukes tid, og har da gått ned en drøy halvkilo. Har trent vanlig, dvs. forholdsvis tungt, men sliter litt pga lavt kaloriinntak. Bør jeg trene med lettere vekter i denne perioden? Flere repetisjoner? Mer utholdenhet? Kun utholdenhet??? noe spesielt jeg bør spise el. ikke bør spise? Vil så gjerne ha noen gode råd på hva jeg skal gjøre for å bli mest mulig definert på tre uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 25. mars 2005 #2 Del Skrevet 25. mars 2005 siden du har såpass mye muskler som du sier så burde du vel konsentrere deg mest om cardio trening. prøv det 4 ganger i uken. Men da burde du kanskje få i deg litt mer kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2005 #3 Del Skrevet 25. mars 2005 Du bør ikke trene hard styrke og samtidig deffe, da vil kroppen forbrenne muskelmasse. I den perioden bør du kun trene lett, og aller helst konsentrere deg om utholdenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annbjørg Skrevet 25. mars 2005 #4 Del Skrevet 25. mars 2005 Ta en times spasertur i rask gange før frokost, det får fart på forbrenningen. Du har kun 3 uker igjen, så kutt ut alt av snop og unødvendige kalorier. Spis lite og ofte. Du vil uansett ikke klare å bli kvitt så veldig mye fett på denne tiden, det er ikke bra å gå ned mer enn 0,5 kg pr uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #5 Del Skrevet 25. mars 2005 Spis mye fisk,kjøtt, egg,nøtter ,brokkoli,blomkål,Dvs masse protein ,fett men LITE karbohydrater. UnngåBrød,ris,poteter ,i 7-10 dager så skal du se noen kg forsvinner ,lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #6 Del Skrevet 25. mars 2005 Siden det er enklere for kroppen å få energi fra karbo ,så griper den først til de FØR fettet forbrennes .Derfor må man ha lavt med karbohydrater i maten ,slik at når DE er oppbrukt kvitter kroppen seg med fettet. Og før hylekoret begynner ,det er bare snakk om7-10 dager med lavkarbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå