AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Noen som har erfaringer med babydyne fra Sparkjøp? Bare lurer på kvaliteten siden denne er så billig. Tenker som «hoveddyne» i senga. Mascot tusenfryd babydyne: https://www.sparkjop.no/520615_Mascot_Tusenfryd_babydyne_65x80cm?type=product&q=babydyne Anonymkode: fde12...7c1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Ville du kjøpt dyne til deg selv på Sparkjøp? I så fall, så er sikkert denne god nok for babyen Selv har vi kjøpt en dundyne fra KID, de har ofte 40-50%, så kjøpte den på tilbud. Anonymkode: 4abd8...dcd 1
Gjest BethD Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville du kjøpt dyne til deg selv på Sparkjøp? I så fall, så er sikkert denne god nok for babyen Selv har vi kjøpt en dundyne fra KID, de har ofte 40-50%, så kjøpte den på tilbud. Anonymkode: 4abd8...dcd Hadde lett kjøpt dyne på spar kjøp. Vi har kjøpt vår babydyne på jysk
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Så lenge den er godkjent av astma og allergiforbundet, så hadde jeg vurdert det. Kjøpte selv på KID. Ikke på salg, men har hørt de har salg ofte. Anonymkode: 34583...088 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Jeg skal faktisk kjøpe akkurat den til min baby som er på vei. Jeg hater dundyner generelt og kjøper alltid fiberdyner til meg selv også. Anonymkode: e9267...2f3
Nerine_ Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Jeg brukte alltid dundyne til babyene. Fiberdyne blir så klumpete og ekle etter vask syns jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 Mascot er samme som Høie, så det hadde jeg ikke hatt betenkeligheter med å kjøpe. Merkevarene på Sparkjøp er ikke dårligere der enn andre steder. Jeg har selv kjøpt babydyne av Sparkjøps eget merke en gang, og den var ganske tung og stiv i stoffet. Men brukte den bare som ekstra dyne jeg da, så for en gang i blant gikk det greit å bruke den. Anonymkode: ec1a3...361
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 Takk for svar alle sammen. Så Mascot er det samme som Høie, da bør det ikke være noe problem. Ser de selger nøyaktig samme dyne andre steder til 250kr, feks på babybanden. Finner imidlertid ikke ut noe om astma/allergi på denne, da... 😕 TS Anonymkode: fde12...7c1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen. Så Mascot er det samme som Høie, da bør det ikke være noe problem. Ser de selger nøyaktig samme dyne andre steder til 250kr, feks på babybanden. Finner imidlertid ikke ut noe om astma/allergi på denne, da... 😕 TS Anonymkode: fde12...7c1 Tror du er safe med fiber Anonymkode: 34583...088 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå