AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Jeg har/hadde to katter, én som nettopp ble 20 år gammel, og en annen som er 14 år gammel. Den eldste døde dessverre for noen uker siden, og siden har den andre katten virket fryktelig trist. Ikke maler hun, koser eller noenting. Virker rett og slett ikke noe glad. Er dette normalt? Er det noe jeg kan gjøre for katten min? Vi har besøk av en annen katt av og til, men hun er ikke interessert i å bli kjent med han/irriterer seg over han, så å skaffe seg en ny katt permanent virker ikke å være løsningen.. Anonymkode: b04a8...157
Drakan Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Klart pus kan bli lei seg. Gi pus tid og mye kjærlighet. Ville vurdert å anskaffe en kompis. Kanskje en katteunge ville gitt glede til pus Tar litt tid, og man må være forsiktig med introduksjon. Kan bringe liv til pus.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Det er ganske normalt at dyr sørger når vennen blir borte ja. Man får ikke gjort så mye heller, det må liksom bare gå seg til. Anonymkode: 83ff7...1e6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Ja,katten sørger dessverre. Vår katt sluttet å spise og mistet helt livsgnisten. Veldig trist å være vitne til. Anonymkode: 1315a...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå