idak Skrevet 20. august 2002 #1 Skrevet 20. august 2002 Ja du leste riktig. HEHE.. Jeg er ny her på forumet. Jeg skal gifte meg til våren. I helgen var jeg på en mart'n her i bygda. Og vet dere hva jeg så ?? Ja, en stand med brudekjoler og utstyr !! Det var bare så stilig !! Det sto til og med om det i avisa her. Jeg var innom standen til RanneiH, som det sto på skiltet. Fikk et kort av henne, for der var det jammen mye fint til en rimlig penge. Jeg fant drømmekjolen min der, splitter ny, til en pris av kr. 2200,- !! Jeg var ikke klar over at det fantes en slik "bedrift" her i nærområdet, jeg... Dessuten fant jeg sko, slør og dress til gutten min. Hun hadde masse annet med seg også. Vet ikke om dette er av interesse for dere andre her, men jeg er bare sååå oppglødd over servicen og gjenstandene hun hadde med seg. Jeg kommer til å handle masse gjennom henne. For hun er myyyyye billigere enn brudesalongene i området her !! Gleder meg til å "snakke" med dere her på forumet, for nå er det endelig min tur også til å gå kirkegulvet !! :D Er så misunnelig på dere som har skrevet innlegg her, som allerede er gift. GRATULERER ! Vennlig hilsen idak.
Svarte Panter Skrevet 20. august 2002 #2 Skrevet 20. august 2002 Hei! Ja, der kan du se.. Det lønner seg ikke alltid å gå til de dyreste og mest kjente stedene. Jeg sjøl var innom og prøvde kjoler hos ei dame i Molde, som drev med utleie. Fant drømmekjolen, som ho skulle ha 4000,- for å leie bort. Men så stakk jeg innom Roseby-senteret på vei hjem, og der, bortgjemt i en krok, fant jeg en butikk som solgte brukte brudekjoler. Det beste av alt var at dem hadde den samme kjolen jeg hadde falt for, men her solgte de den for 4000,-!!! Ho dama som leide ut sa at en sånn kjole nok ville koste meg ca 12.000,- å kjøpe brukt.... HA, så feil ho tok! Velkommen inn på siden her forresten!! Klem fra meg! (gifter meg august 03.)
Augustbrud02 Skrevet 21. august 2002 #3 Skrevet 21. august 2002 Velkommen til Kvinneguiden. Selv giftet jeg meg 10.08.02, og jeg er fortsatt nybakt kone. Jeg stortrives i den rollen, så du har masse å glede deg til! Ellers er Rannei kjent i bryllupsmiljøet her inne, og det er veldig mange som har benyttet henne til å kjøpe utstyr. Det finnes riktignok en del delte meninger om henne og kvaliteten på varene hennes her inne, men selv har jeg intrykk av at de som har handlet av henne stort sett er fornøyd. Håper du er like fornøyd med kjolen din til våren, og at du slipper å få den store følelsen av å tvile på den sånn som en del av oss andre har hatt her inne til tider. Lykke til videre med planlaggingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå