AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Hvor aktiv er du? Hvor mange kalorier spiser du i døgnet og hva er målet ditt? :) skriv gjerne høyde og vekt, forbeholdt oss småfolk😁 Anonymkode: 0ffe4...871
Gjest Frøken Diamant Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Jeg er 158 cm. Begynte å slanke meg i vår.Veide da 67 kg. Nå veier jeg 54😊 Har en aktiv jobb,men trente lite før.Nå trener jeg 4-6 ganger i uka. Jeg spiste 1300 kcal om dagen.På lørdager og søndager økte jeg til 1500 kcal. Nå vil jeg ikke ned mere i vekt så nå ligger jeg på rundt 2000kcal. Varer treningen ekstra lenge en dag så øker jeg gjerne litt på kcal den dagen.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 7 minutter siden, Frøken Diamant skrev: Jeg er 158 cm. Begynte å slanke meg i vår.Veide da 67 kg. Nå veier jeg 54😊 Har en aktiv jobb,men trente lite før.Nå trener jeg 4-6 ganger i uka. Jeg spiste 1300 kcal om dagen.På lørdager og søndager økte jeg til 1500 kcal. Nå vil jeg ikke ned mere i vekt så nå ligger jeg på rundt 2000kcal. Varer treningen ekstra lenge en dag så øker jeg gjerne litt på kcal den dagen. Tusen takk for svar😃 er 155cm, noe usikker på hvor mye jeg skal ligge på. Veier nok 63-64 vil jeg tro😅 Anonymkode: 0ffe4...871
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Å sammenligne med høyde gir ikke mye mening.en på 155 kan jo veie alt fra 50 til 100 kg liksom. Det du kan gjøre er å loggføre alt du spiser i en app. For eksempel i My fitnesspal i en uke. Da får du tallet på hvor mye du spiser til daglig. Basert på dette, kan du legge opp til et kutt på 3-500 kalorier. I tillegg kan du legge inn noen økedager her og der for å hindre at forbrenningen går ned. Det er mye bedre enn å bestemme seg for et random kaloriinntak. En jente som trener masse kan glatt ligge på 2500 kalorier på vedlikehold, en mindre aktiv ligger på rundt 2000. Hva du ligger på, er umulig å vite. Anonymkode: 07b31...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå