AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Jeg er konstant fuktig/klam i rumpesprekken. Svetter ikke sånn at jeg kjenner at det renner, at det blir vått der jeg sitter eller synes gjennom klærne. Men huden i og rundt rumpesprekken er alltid fuktig. Er dette normalt? Er det flere som har det sånn? Hva kan jeg gjøre med det? Det hjelper ikke å vaske og tørke, det blir liksom aldri hørt. Anonymkode: cba03...4e3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Det er da vel helt normalt å være litt klam mellom rumpeballene Anonymkode: 8c1d8...24d 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 55 minutter siden, Drakan skrev: Lege. Ingen kan hjelpe med sånt online. Det er jo ikke akkurat som om jeg har en alvorlig sykdom. Ville bare høre om det var flere som hadde det likedan, og om det eventuelt var noen som hadde noen råd å komme med. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da vel helt normalt å være litt klam mellom rumpeballene Anonymkode: 8c1d8...24d Takk for svar. Mulig det er normalt? Men jeg føler at det er litt udelikat på en måte. Anonymkode: cba03...4e3
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 Kjøp en stick deo som f.eks den med agurk fra Dove. Fås i dagligvaren. Gni litt på fingertuppene og stryk over der du svetter, men hold deg et godt stykke fra anus. Bruker dette trikset noen ganger på innsiden av lårene om sommeren når jeg går i kjole. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Støtter rådet om roll-on, bruker det selv i lysken. Ellers er et tips og unngå «plast-klær» feks truser eller bukser av polyester. Anonymkode: 1e3f9...622
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #7 Skrevet 6. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Støtter rådet om roll-on, bruker det selv i lysken. Ellers er et tips og unngå «plast-klær» feks truser eller bukser av polyester. Anonymkode: 1e3f9...622 Bruker bare bomullstruser. Men dette skjer også om jeg er naken, og selv om jeg ikke er spesielt varm. TS Anonymkode: cba03...4e3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #8 Skrevet 7. november 2018 På 4.11.2018 den 18.37, AnonymBruker skrev: Jeg er konstant fuktig/klam i rumpesprekken. Svetter ikke sånn at jeg kjenner at det renner, at det blir vått der jeg sitter eller synes gjennom klærne. Men huden i og rundt rumpesprekken er alltid fuktig. Er dette normalt? Er det flere som har det sånn? Hva kan jeg gjøre med det? Det hjelper ikke å vaske og tørke, det blir liksom aldri hørt. Anonymkode: cba03...4e3 Normalt Anonymkode: d1a35...5e3 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #9 Skrevet 7. november 2018 Helt normalt. Anonymkode: bb75c...2d4 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #10 Skrevet 7. november 2018 Kjøp sånn baby pudder/talkum og ha litt øverst i rumpesprekken og i lysken. Mye bedre enn deo. Da holder det seg tørt lenge. Man får ikke sånn fukt som setter lukt i klær (spesielt i lysken, om man bruker stramme klær) og man føler seg mye mer fresh. Baby pudder lukter ganske godt også. Anonymkode: 5b94d...566
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #11 Skrevet 7. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp sånn baby pudder/talkum og ha litt øverst i rumpesprekken og i lysken. Mye bedre enn deo. Da holder det seg tørt lenge. Man får ikke sånn fukt som setter lukt i klær (spesielt i lysken, om man bruker stramme klær) og man føler seg mye mer fresh. Baby pudder lukter ganske godt også. Anonymkode: 5b94d...566 Jeg er faktisk aldri klam i lysken. Var det en periode før, men det har en eller annen grunn gått over. TS Anonymkode: cba03...4e3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #12 Skrevet 7. november 2018 Babypulver? Bruker det til underlivet om natten for sliter med sopp, grunnet alt for fuktig i underlivet hehe. Anonymkode: 31617...1c8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #13 Skrevet 7. november 2018 På 4.11.2018 den 18.39, Drakan skrev: Lege. Ingen kan hjelpe med sånt online. Jeg tror du skal lete ganske langt før du finner en lege som kan hjelpe eller interesserer seg spesielt for dette. Noen ganger lurer jeg på hvor mange pussige spørsmål dette landets fastleger må svare på ila. en vanlig arbeidsdag. Anonymkode: ab8ae...30b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #14 Skrevet 8. november 2018 Deo doc. Det er deo laget for underlivet Anonymkode: fe6e8...d36
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #15 Skrevet 27. desember 2023 Jeg vet dette innlegget er gammelt, men jeg ønsker å skrive et svar tilfelle noen med liknende symptomer kommer over dette. Jeg fikk nylig påvist rektumprolaps og rektocele etter flere år med plager. Utgangspunktet for plagene mine var sterke smerter, men når jeg fikk en liste over symptomer så var det mye annet som forklarte seg også. Ved disse tilstandene er det normalt at det kommer både utflod og fukt fra endetarmsområdet, og jeg skulle gjerne visst dette for lenge siden for min egen ro... Dette kan heldigvis opereres, og jeg kan forhåpentligvis bli kvitt endel problemer. Det er ikke helt uvanlige tilstander å se etter ett eller flere svangerskap, i tillegg var jeg utsatt ettersom jeg hadde et akutt keisersnitt. All bekkenkirurgi i tillegg til vekt av svangerskap og blandt annet forstoppelse kan bidra til disse tilstandene. Det hjelper sikkert ikke om man går i lang tid uten diagnose heller, som i mitt tilfelle. Anonymkode: 11919...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå