Gjest Peanut Skrevet 6. november 2018 #41 Skrevet 6. november 2018 (endret) 25 minutter siden, BiancaWhite skrev: Hvorfor denne smileyen?????? " Trenger ikke se på brukernavnet ditt gang jo. Kjenner jo igjen smilyen, den kommer i hver eneste kommentar hos deg! Fordi jeg har lyst :3 Gjenkjennbar jeg da (Dessuten, om det ikke er ønskelig å se min bruker, er det jo bare å blokkere 😇) Endret 6. november 2018 av Peanut
Nastine Skrevet 9. november 2018 #42 Skrevet 9. november 2018 Ble selv sjokkert over hele uttalelsen, og synes personlig at det er da helt greit med utenlands person skal styre 17. Mai, men.....så kom jeg over denne artikkelen og ble litt i tvil om det er riktig person til å lede dagen: https://resett.no/2018/11/07/kamzy-gunaratnam-er-uegnet-til-17-mai-komiteen-ikke-fordi-hun-ikke-er-etnisk-norsk-men-fordi-hun-ikke-tror-pa-norge/
Klossmajor Skrevet 9. november 2018 #43 Skrevet 9. november 2018 Kamzy Gunaratnam til Aftenposten i 2015: "Jeg har sagt til Raymond Johansen at vi bør bannlyse [ordet integrering]. Integrering betyr at én minoritet tilpasser seg majoritetssamfunnet, og det er feil. Idéen folk har om at i Norge har vi norsk kultur, og at folk som kommer må tilpasse seg, er litt rar. Verden er i endring. Norge er i endring. Norsk kultur er i endring. Se på alle disse byene vi nordmenn tiltrekkes av – de er jo smeltedigler der folk gir, tar, endrer og forandrer seg med samfunnet. Jeg aksepterer ikke premisset om at «norsk er norsk og sånn blir det». Jeg tror ordet som beskriver prosessen vi skal gjennom er inkludering: At alle tilpasser seg alle."
ErGlad Skrevet 22. mai 2021 #44 Skrevet 22. mai 2021 Klossmajor skrev (På 9.11.2018 den 19.22): Kamzy Gunaratnam til Aftenposten i 2015: "Jeg har sagt til Raymond Johansen at vi bør bannlyse [ordet integrering]. Integrering betyr at én minoritet tilpasser seg majoritetssamfunnet, og det er feil. Idéen folk har om at i Norge har vi norsk kultur, og at folk som kommer må tilpasse seg, er litt rar. Verden er i endring. Norge er i endring. Norsk kultur er i endring. Se på alle disse byene vi nordmenn tiltrekkes av – de er jo smeltedigler der folk gir, tar, endrer og forandrer seg med samfunnet. Jeg aksepterer ikke premisset om at «norsk er norsk og sånn blir det». Jeg tror ordet som beskriver prosessen vi skal gjennom er inkludering: At alle tilpasser seg alle." Mener du at hun er "kronisk" norsk?
Klossmajor Skrevet 22. mai 2021 #45 Skrevet 22. mai 2021 Visum skrev (2 timer siden): Mener du at hun er "kronisk" norsk? Jeg gidder ikke mene noe om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå