Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 30 år til neste år, kunn hatt to års lange arbeidsforhold og noen sommerjobber og vikarstillinger. jeg tok fagbrevet for 2 år siden, kontor og administrasjonsfaget. kokkeskole og transport og logistikk, masse kunnskap, men jeg blir likevel aldri "kvalifisert" nok til og bli valgt bland alle jobbintervjuene. så nav sender meg hist og pist imellom yrker. jeg vil jo helst på kontor, men jeg lurer nå på om jeg må gjøre noe mer, mer skole, mer utdanning, kurs eller lignende og bygge videre på det jeg allerede har, men jeg har barn og er ikke særlig flyttbar, lånekassen er ikke nok til og dekke utgiftene så jeg kan ikke studere egentlig heller. men nå er jeg rådvill. hva skal jeg gjøre? hvilke veier kan jeg gå nå for å bli nere aktuell i jobblivet? 

Anonymkode: 3bdf9...d22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vurderer en jobb på kontor er første bud rettskriving og setningsoppbygging. Jeg går ut fra at du skriver bedre enn det du viser her på jobb? 

Hva tenker du selv at du mangler? Kan det lønne seg med kurs/sertifiseringer innenfor aktuell programvare? Har du tenkt gjennom hvordan du kan samle og formidle all den erfaringen og kunnskapen som en helhet, eller gir du dem "bare" en CV som spriker i alle retninger? Hvorfor skal de ansette akkurat deg? Hva vil akkurat din bakgrunn kunne tilføre bedriften?

Anonymkode: fb114...f84

• Liker 1
Skrevet

Et kurs i rettskriving og grammatikk hadde nok gjort deg betraktelig mer ettertraktet i arbeidslivet. Skriver du like dårlig i søknadene dine som i dette innlegget her, skjønner jeg at du blir sortert bort med en gang.

Anonymkode: 402dd...113

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...