Gå til innhold

Tilbehør til svart kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ny svart kjole jeg skal bruke på forskjellige arrangementer nå før jul og i julen. Den er knelang og har blondemønster på seg og blonder ved brystet. Jeg liker best å bruke svarte strømper, vil det bli for mye svart? Hvilke farger burde jeg bruke på sko og veske? Er svarte sko for mye?

Har omtrent kun svart i skapet mitt, så har litt problemer med å finne noe som vil passe..

Anonymkode: 4a4d6...9be

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Altså, viss du berre har svart i skapet, så brukar du svart til kjolen også, då likar du vel svart, då. Ikkje kjøp noko berre til den kjolen. Viss du held strømpene tynne, vil det ikkje bli massivt med svarte strømper, men du kan jo bryte opp alt det svarte med hudfarga strømper, eller bronsefarga, nearly black eller grå. For eksempel. 

Skrevet

Anbefaler at du bryter opp de sotre med å tilføre for eksmpel rødt.  Røde sko med rødt belte burde gå bra.

Skrevet
På 4.11.2018 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har en ny svart kjole jeg skal bruke på forskjellige arrangementer nå før jul og i julen. Den er knelang og har blondemønster på seg og blonder ved brystet. Jeg liker best å bruke svarte strømper, vil det bli for mye svart? Hvilke farger burde jeg bruke på sko og veske? Er svarte sko for mye?

Har omtrent kun svart i skapet mitt, så har litt problemer med å finne noe som vil passe..

Anonymkode: 4a4d6...9be

Går helt fint med fargen "nearly black" i fargen på strømpene. Da bryter du opp det helsvarte noe hvertfall.

Anonymkode: a5800...fbb

Skrevet
2 timer siden, Stina234 skrev:

Anbefaler at du bryter opp de sotre med å tilføre for eksmpel rødt.  Røde sko med rødt belte burde gå bra.

Det blir litt voldsomt. 

Anonymkode: 1918b...088

• Liker 1
Skrevet

Skapet mitt er fullt av svarte klær, så jeg har hatt mange helsorte antrekk. Stort sett bruker jeg litt iøynefallende smykker som eneste farge-avvik, men noen ganger bruker jeg en sølv-veske eller et sjal i annen farge. Skoene er alltid sorte, har ikke noe annet 😃  

Anonymkode: 7b80e...f4d

Gjest Tigress
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir litt voldsomt. 

Anonymkode: 1918b...088

Verkeleg? Raude sko og eit raudt belte til eit ellers svart antrekk er for valdsamt? 😂 Då er fargetoleransen låg, ass! Du må få anfall av Paisley-mønster? 😵

Skrevet

Tilbehør i metallic (gull, sølv, bronse, rosagull osv.) er pent til svart. Personlig er jeg ikke noe glad i kombinasjonen rødt og svart, men synes f.eks. dype lillatoner kan fungere bra :)

Skrevet

Personlig synes jeg svart kjole, sko og strømper blir litt mye sort, men jeg ser mange som går sånn på festlige arrangementer. :) 

Svart kjole og svarte sko kan du jo pynte med hvilke farger som helst! Enjoy! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...