AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Hei! Jeg 26 år med en bachelor i Markedsføringsledelse på BI. I denne graden har jeg også hatt fag innen ledelse, økonomi og logistikk, ikke bare markedsføring. Jeg har totalt ca 9 års arbeidserfaring. Ved siden av studiene jobbet jeg som barnehageassistent og innen dagligvare. Etter studiene har jeg tilegnet meg 2 års erfaring i salgsbransjen (møtebooking og tlf salg) Siste året har jeg fått rik og verdifull erfaring som assisterende butikksjef i en veldig hektisk bransje , og jobber fortsatt som det Men når jeg sammenlikner min lønn som assisterende butikksjef i kjeden jeg jobber i vs andre kjeder, finner jeg at jeg får dårligst betalt i forhold til innsatsen. Dessuten er det veldig fint å kunne ha en stabil jobb hvor man kan ha ledige kvelder til familien og venner i hverdagen og fri i helgene. Samt bedre betalt. Tjener jo kun 165 kr i timen. Og med den utdannelsen og etter så lang tid med søking etter så god jobb som mulig, er det ikke rart man ønsker å jobbe smart, tjene smart... Trenger derfor litt råd og inspirasjon fra dere. Jeg vurderer å undersøke muligheter ved å jobbe i staten/kommunen. Er evt villig til å fordype meg i noe, men hva er ettertraktet i arbeidslivet egentlig? Mer HR? No annet? Hvilke andre områder kan jeg vurdere å søke jobber i? Forslag til stillingstitler? Anonymkode: 431a5...6d3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Savner jobber med mer møtevirksomhet/kontorarbeid . Rådgivning og kreativt spillerom. Teamwork men også det å jobbe selvstendig. Voksent miljø kontra det å jobbe med deltidsansatte som er i 19 års alder og ikke er like pliktoppfyllende og modne ect. Føler jeg har tatt en for bred utdannelse. Og sliter med å se andre dører. Andre stillinger. Andre muligheter. Jeg vet det finnes. Men trenger å snakke med noen Anonymkode: 431a5...6d3
Serafin Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg 26 år med en bachelor i Markedsføringsledelse på BI. I denne graden har jeg også hatt fag innen ledelse, økonomi og logistikk, ikke bare markedsføring. Jeg har totalt ca 9 års arbeidserfaring. Ved siden av studiene jobbet jeg som barnehageassistent og innen dagligvare. Etter studiene har jeg tilegnet meg 2 års erfaring i salgsbransjen (møtebooking og tlf salg) Siste året har jeg fått rik og verdifull erfaring som assisterende butikksjef i en veldig hektisk bransje , og jobber fortsatt som det Men når jeg sammenlikner min lønn som assisterende butikksjef i kjeden jeg jobber i vs andre kjeder, finner jeg at jeg får dårligst betalt i forhold til innsatsen. Dessuten er det veldig fint å kunne ha en stabil jobb hvor man kan ha ledige kvelder til familien og venner i hverdagen og fri i helgene. Samt bedre betalt. Tjener jo kun 165 kr i timen. Og med den utdannelsen og etter så lang tid med søking etter så god jobb som mulig, er det ikke rart man ønsker å jobbe smart, tjene smart... Trenger derfor litt råd og inspirasjon fra dere. Jeg vurderer å undersøke muligheter ved å jobbe i staten/kommunen. Er evt villig til å fordype meg i noe, men hva er ettertraktet i arbeidslivet egentlig? Mer HR? No annet? Hvilke andre områder kan jeg vurdere å søke jobber i? Forslag til stillingstitler? Anonymkode: 431a5...6d3 Den timelønna du har tilsvarer det jeg fikk som ufaglært i helsevesenet. Nå har jeg litt høyere lønn. 230 kroner på dagtid og litt over 300 kroner på natt.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 hr høres fornuftig ut? personalledelse, arbeidsrett, noe praktisk lønnsarbeid der du lærer å føre lønn kanskje? Anonymkode: 0bccd...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå