Gå til innhold

Tips til transport på den store dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen

Jeg trenger tips fra dere på transport den store dagen. Dvs. henting av meg der hvor jeg "pønter" meg og kjøring til kirken. Etter det blir det frakting fra kirken til fotograf for meg og mannen samt sønnen min og forloverne våre. Deretter fra fotografen til festlokalet...

Vi har sittet på nettet nå i kveld og sett på priser på evt. limousin.. Men FY så dyrt det er.. 4 - 5000 jo...

Har dere noen andre alternativer, eller blir det Oslo Taxi rett og slett? Forloveren min har ikke lappen og ikke er det noen av gjestene jeg kan be om å kjøre oss heller.. De fleste kommer jo utenbys fra og er uaktuelle å sette bak rattet her i Oslo..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med og kontakte en veteranklubb???

Eller kanskje dere kjenner noen som har en fin bil??? gammel eller ny...

Gjest gjest1
Skrevet

Vi reknar med å bruke hest og kjerre.. ;)

Skrevet

Vi var så heldige at min far har en fin firmabil, og at han hadde lyst til å være sjåføren vår!

Foreslo det selv til og med! :-)

Skrevet

Vi skal ha en fantastisk bil fra 1928. Den betaler vi 500 kroner for.

Gjest Anonymous
Skrevet

vi skal ha denne, men den koster også...har betalt over 5000,- for den...men tror det er verdt det! :-)

Skrevet

Vi har leid en flott hvit limosin til den store dagen. det betaler vi 3500 kr for... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal bruke egen bil, og storebror har sagt seg villig til og kjøre til både frisør, kirken og til festlokalet..

Skrevet

Lincoln limousine i oslo er ikke så dyre. Vi betalte 3500,- og hadde bilen fra kirken til selskapet via fotografen - og dette foregikk i to byer 6,5 mil fra hverandre.

Skrevet

Dette koster litt, men er VEL verdt det!!! :sjarmor:

Prisen er 5 000,- for hele dagen...det betyr at de kjører bruden til kirken, henter paret og er der hele tiden under fotografering, før paret gjerne får seg en tur i bilen, men musikk og champagne, før de kjøres til bryllupsfest!!!

http://www.h1.no/

Trykk på utleie med sjåfør - og videre til bryllupskjøring!

Vi skal selv ha denne bilen, og gleder oss stort!

...det skal riktignok være sagt at min kjære er bilentusiast og denne bilden er drømmen da - så han har jo en ekstra glede ved det, helt klart! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette koster litt, men er VEL verdt det!!! :sjarmor:

Prisen er 5 000,- for hele dagen...det betyr at de kjører bruden til kirken, henter paret og er der hele tiden under fotografering, før paret gjerne får seg en tur i bilen, men musikk og champagne, før de kjøres til bryllupsfest!!!

http://www.h1.no/

Trykk på utleie med sjåfør - og videre til bryllupskjøring!

Vi skal selv ha denne bilen, og gleder oss stort!

...det skal riktignok være sagt at min kjære er bilentusiast og denne bilden er drømmen da - så han har jo en ekstra glede ved det, helt klart! :ler:

Dette er jo nesten det samme som vi betalte 3500,- for, bare at vi hadde limo istedenfor Hummer.

Skrevet

Hva med å kontakte en Am-car klubb i nærheten av der du bor?

Har en onkel som er medlem i en sånn og har en kjempefin bil som han har kjørt mange i. De syns jo det ofte bare er stas å vise frem bilene sine og skal ikke ha så veldig mye for det.

Eller er jo hest og kjerre veldig fint da. Sikkert en gård i nærheten som har både hest og kjerre og noen "hestejenter" som gladlig gjør det for en liten sum :)

Skrevet

Takk for alle alle svar..

Vi fikk til slutt tak i en Limousine. Denne skal vi betale 3000 kr. for. Nå bare gleder vi oss til å kjøre "stasmessig".. Bare så synd at turen ikke blir så lang da. Den henter meg og følget mitt på Linne Hotell på morran, opp til Grorud Kirke, Fra Kirken til Grorud senter og derfar til Linne Hotel igjen.. Har vi noe tid mellom fotografen og mottagelsen kan det hende vi ber om en liten tur til :sjarmor: Har vi Limmo så har vi Limmo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...