AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 jeg har nå vært den idioten som har fulgt kjærlugheten i mot all fornuft (etterpåklokskap) bare dårlige og noen voldelige forhold. innimellom har det vært jobbmuligheter som jeg har sakt i fra meg pga frykt eller uvitenhet. nå sitter jeg her psykisk nedkjørt og på vei opp, men alltid har jeg hatt en gnist for å jobbe. men nå er den pluttselig vekk. jeg ser mulighetrne jeg hadde har blitt borte og jeg må finne nye muligheter. den ene fantastiske jobbmuligheten håpet jeg å be om igjen. etter to år på flyttefot. nå er jeg tilbake, men så fikk jeg beskjed i går om at en venn nettop begynte å jobbe der. jeg ble hekt i fra meg. ja vet det er tragisk.. men da forsvant jo muligheten til og innom å høre i det minste så jeg vet ikke hvordan jeg skl finne jobbgnisten min igjen. har vel egentlig gitt helt opp. men vil ikke bli sofaliggende heller. hva gjør jeg nå for å komme meg videre? Anonymkode: 4103e...564
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Ta kontakt med NAV? Anonymkode: 47738...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå