Gå til innhold

Posting som anonym bruker på Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Har samme bruker samme "hash" i alle tråder (i  underforum der man  har postet som anonym bruker) på diskusjon.no?

2) Da kan jo andre samle sammen opplysningene som man har skrevet i flere helsetråder feks. Eller ikke?

3) I hvilke underforum på diskusjon.no kan man poste med anonym bruker?

Sitat

"Logg meg på som anonym" gjør bare at du har usynlig status på forumet. Ikke at det du skriver blir anonymt. Det er det samme som "vis som frakoblet" funksjonen i Skype og andre chattetjenester.

Gå til kategorien du vil skrive et innlegg i, svar på en post eller lag en ny tråd. Trykk Post som anonym til høyre for boksen du skriver i. (se vedlegg)

Husk at når du poster, så dukker det en "hash" opp nederst i innlegget. Denne er der for at administrator skal kunne spore bruker i spesielle tilfeller (politisaker, feil oppførsel på forum etc..). Så jeg fraråder deg å poste igjen i denne tråden for å teste, for da vet alle at brukeren "possible" er *hash* når personen poster anonymt. 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1779514&page=1&#entry23978852

Anonymkode: 54265...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror ikke du får samme "hash" i forskjellige tråder. Isåfall ville det jo vært mulig for alle som leser, å finne ut at samme bruker står bak flere forskjellige tråder, da kunne man like gjerne ha skrevet absolutt alt mulig under brukernavn. Så den greia varierer fra tråd til tråd. Hvis du oppretter to forskjellige tråder med sånn "Anonym Bruker" så kan du vel se om de får forskjellig "hash" eller ikke.   

Hos Diskusjon.no er det bare enkelte kategorier som har denne muligheten med Anonym Bruker. Helse, familie og samliv, seksualitet, og kanskje ett par andre kategorier. Men de tilbyr vel ikke denne funksjonen over HELE forumet, på samme måte som her på Kvinneguiden...  

Anonymkode: 76660...cd0

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tror ikke du får samme "hash" i forskjellige tråder. Isåfall ville det jo vært mulig for alle som leser, å finne ut at samme bruker står bak flere forskjellige tråder, da kunne man like gjerne ha skrevet absolutt alt mulig under brukernavn. Så den greia varierer fra tråd til tråd. Hvis du oppretter to forskjellige tråder med sånn "Anonym Bruker" så kan du vel se om de får forskjellig "hash" eller ikke.   

Hos Diskusjon.no er det bare enkelte kategorier som har denne muligheten med Anonym Bruker. Helse, familie og samliv, seksualitet, og kanskje ett par andre kategorier. Men de tilbyr vel ikke denne funksjonen over HELE forumet, på samme måte som her på Kvinneguiden...  

Anonymkode: 76660...cd0

Takk for råd og hjelp! :) 

Anonymkode: 54265...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...