Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Best: Svart Grå Lilla Grønn Burgunder Blågrønn Minst: Beige Brun Oransje Pastellfarger Hva med dere ?
Gjest Regn Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Brunt, grønt, rødt, lilla, osv. Alle jordfargene, faktisk. Jeg har sortbrunt hår og gyllen hudtone så kler slike farger godt. Minst glad i pasteller.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Farger jeg liker best: Rød og burgunder, oransje og korall, mørkerosa, lilla, mørkegrønn/militærgrønn, grå. Noen få nyanser av blå. Farger jeg liker minst: Gul, brun, beige, svart og hvit samt pasteller. Anonymkode: a619d...a53
SPOCA Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 (endret) Liker best: * Rød (knall rød, burgunder og vinrød spesielt) * Blå (kongeblå, turkisblå og marineblått spesielt) * Gul * Lilla * Grønn Liker minst: * Beige * Brun * Militærgrønn * Grå Endret 5. november 2018 av SPOCA
LiseTV Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Liker: Rød,gul,blå og rosa Liker ikke: Beige og brun
cleangal Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Bruker: marineblå, grå, svart, hvit. Kan også ha innslag av lilla, petrol og turkis. Bruker ikke: gul, rød, rosa, oransj, burgunder, lyseblå, grønn, brun, beige. Pastellfarger er helt uaktuelt, det samme gjelder alle slags mønstre bortsett fra striper.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 Sort, Hvitt, begie og grått er det egentlig ingen som kler. Det stjeler fargene fra deg. Vet at folk tror det er motsatt og at alle kan bruke disse fargene. Anonymkode: 4794b...f95 3
TeamWP Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 Best: svart , rosa og grå Minst: sennepsgul og grønn
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #9 Skrevet 5. november 2018 Best: Knallrød, gul, oransje, blå og mørkeblå, mørkegrønn, grå, burgunder og svart. Liker ikke, rosa, pastell, alle grønnfarger utover mørkegrønn, veldig lyst grått, lyseblått, blassrødt. Liker tildels hvitt men blir møkkete med en eneste gang, lilla kommer veldig an på nyansen og plagget. Hater oliven og brunt. Anonymkode: e0c4c...c2a
Djungelvrål Skrevet 5. november 2018 #10 Skrevet 5. november 2018 Best: Knall blå Minst: Orange, sennepsgult og gusjebrunt
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #11 Skrevet 5. november 2018 Jordfarger og svart. Er ikke typen som liker oppmerksomhet, så kler meg i "kamuflasjefarger". Liker egentlig alle farger bortsett fra lakserød. Grøss × 10. Og så hater jeg røde bukser, uansett hvem som går med det. Grusomt. Anonymkode: 5c566...3cd
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #12 Skrevet 6. november 2018 Liker best: svart brun hvit beige grønn rød fuchsia burgunder grå turkis Liker minst: blå lys gul Anonymkode: 989e7...f84
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #13 Skrevet 6. november 2018 Best: Svart Hvit Grå Rød Fersken Lilla Blå Genetelt litt klare farger, type vårfarger. Liker minst: Oransje Grønn Brun Beige Brunaktige rødfarger Gammelrosa Liker generelt dårlig jordfarger, og høstfarger. Duse farger. Jeg passer det ikke overhodet, jeg ser helt livløs og syk ut. Må ha klare og rene farger Anonymkode: fed5e...bb2
Irja Skrevet 7. november 2018 #14 Skrevet 7. november 2018 Liker best: Mørk blå, Navy, Blå, mørk grønn, svart, burgunder, petrol Liker minst: Gul, oransje, hvit, rød, beige, pastellfarger
^^Belle^^ Skrevet 8. november 2018 #15 Skrevet 8. november 2018 Best: grå, grønn (i alle varianter), svart, gul, hvit, marine Minst: oransje, brun, burgunder, rød, rosa (særlig gammel- og pudderrosa *grøss* )
Hedy Lamarr Skrevet 8. november 2018 #16 Skrevet 8. november 2018 Best: Hvit, offwhite, pastell. Minst: Brun, oransje, grønn, lime.
Filicia Skrevet 8. november 2018 #17 Skrevet 8. november 2018 (endret) Liker alle farger. Mest i perioder. Plutselig liker jeg en farge også en annen farge. Også er en annen farge favoritten og sånn går det rundt. Så alle farger. Endret 8. november 2018 av Filicia
Gjest Hiro Skrevet 8. november 2018 #18 Skrevet 8. november 2018 Liker Blå og oransje. Minst Rosa Lilla
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #19 Skrevet 9. november 2018 Best: Blå/Navy, Grå, Lys rosa, mint, hvit ,Lilla, Burgunder, turkis Minst: alle andre farger, inkl. Rød, Svart, Beige, Brun, Oransje, Pastellfarger Anonymkode: 5da56...b32
Gjest Tigress Skrevet 11. november 2018 #20 Skrevet 11. november 2018 Likar best: olivengrønt, smaragdgrønt, kalde raudtonar. Likar dårlegast: slike utvaska pudderfargar og pastellfargar. Desse preferansane heng sjølvsagt saman med kva eg kler best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå