AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Får man kysset i misjonærstillingen dersom det er stor høydeforskjell mellom partnerne? Hva hvis begge har svært stor mage, får man da kysset? Mener ikke å håne noen, men har lurt på dette ☺️ Anonymkode: e55fd...25f
Gjest Alterego666 Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Det er utrolig hva man får til dersom man vil. Jeg tror ikke det finnes tabeller som beskrive hvor stor forskjellen i høyde og livvidde kan være før kyssing blir fysisk umulig, men jeg kan ta feil.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Det er utrolig hva man kan lure på.. Jeg er gravid nå og har stor mage. Misjonærstillingen er vanskelig uten at han kommer borti magen eller presser slik at det blir ubehagelig. Hadde det bare vært flesk så kan jeg ikke se for meg at det hadde vært et problem. Anonymkode: becc3...05a 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Hadde vært fint med svar utover synsing. Hadde vært fint med svar fra noen som oppfyller kriteriene (lav kvinne og høy mann og/eller kvinne med stor mage. Jeg tenker da på fedme og ikke bare lubben kosemage) Anonymkode: e55fd...25f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært fint med svar utover synsing. Hadde vært fint med svar fra noen som oppfyller kriteriene (lav kvinne og høy mann og/eller kvinne med stor mage. Jeg tenker da på fedme og ikke bare lubben kosemage) Anonymkode: e55fd...25f Diskriminerende AF! Hva med menn med stor mage? Lav mann? Lav mann med stor mage og høy kvinne? Etc. Anonymkode: aaa22...6ca 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Det er 30 cm mellom meg og kjæresten, og kyssing i så og si alle stillinger er helt uproblematisk. Anonymkode: b2bbb...c64
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Diskriminerende AF! Hva med menn med stor mage? Lav mann? Lav mann med stor mage og høy kvinne? Etc. Anonymkode: aaa22...6ca 😂 Anonymkode: becc3...05a 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 Det var 40 cm forskjell mellom meg og eksen, og det var uproblematisk. Anonymkode: d7813...ec3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er 30 cm mellom meg og kjæresten, og kyssing i så og si alle stillinger er helt uproblematisk. Anonymkode: b2bbb...c64 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var 40 cm forskjell mellom meg og eksen, og det var uproblematisk. Anonymkode: d7813...ec3 Men med så stor høydeforskjell blir ikke munnen deres helt nede ved brystet til partner? Jeg skjønner ikke hvordan det er teknisk mulig å få til kyssing når partner er inni dere 🙈 Ønske jeg hadde vært flue på veggen 🤣 Anonymkode: e55fd...25f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #10 Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men med så stor høydeforskjell blir ikke munnen deres helt nede ved brystet til partner? Jeg skjønner ikke hvordan det er teknisk mulig å få til kyssing når partner er inni dere 🙈 Ønske jeg hadde vært flue på veggen 🤣 Anonymkode: e55fd...25f Du vet at mennesker er bøyelige? Selv om en i stående stilling har en overdreven høydeforskjell, så er ikke dette det samme som at en ligger stiv som en stokk oppå partner i senga. Anonymkode: 4e223...977 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #11 Skrevet 6. november 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at mennesker er bøyelige? Selv om en i stående stilling har en overdreven høydeforskjell, så er ikke dette det samme som at en ligger stiv som en stokk oppå partner i senga. Anonymkode: 4e223...977 Så han ligger bent som en banan for å få kysset deg? Jeg skjønner ikke... Anonymkode: a2b0e...bd9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #12 Skrevet 6. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så han ligger bent som en banan for å få kysset deg? Jeg skjønner ikke... Anonymkode: a2b0e...bd9 Har du noen gang hatt sex, egentlig..? Ligger du der som en stokk? Anonymkode: becc3...05a 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #13 Skrevet 7. november 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang hatt sex, egentlig..? Ligger du der som en stokk? Anonymkode: becc3...05a Jeg er TS og ikke den du siterer. Men med høydeforskjeller på 30-40 cm så skjønner jeg ikke hvordan det er mulig å bli penetrert og samtidig ligge og kysse. Å ligge over og kysse med penis utenfor vagina er jo greit, for da kan mannen legge seg lenger ned slik at ansiktet hans kommer på lik linje med kvinnens. Men med penis inni vagina så må jo hans kropp kommer mye lenger opp en kvinnens slik at det er høydeforskjeller mellom ansiktene? Men dere mener kanskje at dere fra hoftene og opp er like lange, og at all høydeforskjellen ligger i beina 🙄 Ellers må jo strengt tatt mannen ligge litt bent... Anonymkode: e55fd...25f
Gjest Belle âme Skrevet 7. november 2018 #14 Skrevet 7. november 2018 Vi har akkurat 30 cm høydeforskjell. Einaste problemet med sex vi har er stående doggy.
Gjest Kariannne Skrevet 7. november 2018 #15 Skrevet 7. november 2018 Jeg er 173 og han er nesten 2 meter. Får fint kysset i misjonær. Det med stor mage har jeg ikke erfaring med, så det aner jeg ikke. Men det burde da vel gå?🤔
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #16 Skrevet 7. november 2018 Det er 30 cm mellom mannen og meg, null problem å kysse i misjonærstilling. Også med stor mage. Om det er fett så strutter ikke magen. Hvis man er høygravid så er det litt verre. Anonymkode: 5909a...bc0
hutula1 Skrevet 7. november 2018 #17 Skrevet 7. november 2018 Så lenge ryggen ikke består av en stålstang, er det mye som skal til, før kyssing i misjonæren blir umulig.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #18 Skrevet 7. november 2018 Denne tråden er ikke komplett før noen påstår at den 30 cm+ høyere mannen lett kan kysse puppene hennes i misjonæren... Anonymkode: a2b0e...bd9 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #19 Skrevet 7. november 2018 Nå er ikke mannen min mer enn 10cm lengre enn meg, men han har stor mage Når jeg var høygravid var vi to med store mager. Å kysse i misjonær gikk helt fint. Anonymkode: 5e124...0d5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #20 Skrevet 7. november 2018 Kjæresten min er 30 cm høyere enn meg, og kyssing i misjonær er null problem. Var heller ikke noe problem med han ene jeg lå med som hadde stor mage. Anonymkode: 0987b...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå