AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Det er vel ikke for sent? Anonymkode: 054c0...d59
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Nei, men jeg hadde satt pris på å vite det litt tidligere. Anonymkode: 1706b...e74
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg hadde satt pris på å vite det litt tidligere. Anonymkode: 1706b...e74 Selv om det ikke ringes før flere dager etter? Anonymkode: 054c0...d59
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Jeg tenker at det i de fleste tilfeller går bra. Men du kjenner sikkert de du skal be om referanse fra, og da vet du om de er litt "runde i kantene" eller om de kan finne på å bli vrange for det. Det viktigste er nå uansett å spørre litt ydmykt tenker jeg. Beklag at spørsmålet kommer sent, og spør pent om de likevel kan ha mulighet. Anonymkode: f451c...2ed
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Selv om det ikke ringes før flere dager etter? Anonymkode: 054c0...d59 Ja, både for å gi den som ber mulighet til å spørre andre om jeg sier nei og også fordi jeg liker å være forberedt. Anonymkode: 1706b...e74
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Det er helt innafor. Jeg får ofte forespørsel om å være referanse, og så ringer de som rekrutterer ofte samme dag. Da har jeg kanskje ikke rukket å finne frem nøyaktig datoer vedkommende var ansatt etc, men det virker ikke som det er viktig. Man er mest opptatt av hvordan personen er og hvordan h*n utførte oppgavene sine, og det husker jeg jo. Anonymkode: 83259...e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå