AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Vi har fått utdelt veileder. 4 timer total veiledning, fordelt på en oppgave som betyr fremtid eller ikke. Jeg vet ikke engang hva man bør spørre om på veiledningstimen og hva formålet er. Bør jeg fordele 4 timer over 1 time i måneden? Bør jeg fordele 4 timer på 1 dag rett før innlevering? Bør jeg ta en 10-minutter her og der? Anonymkode: abb22...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Du får neppe ta ti minutter her og der. Hvordan det fordeler seg eller kommer jo an på hvor lang tid du har til å skrive. Trenger du hjelp med forumering av problemstilling og avgrensing av oppgaven kan det være greit å ta en time i oppstartsfasen når du har drodlet litt rundt dette og sjekket hva som er av tilgjengelig litteratur. Etterhvert som du jobber og skriver vil det dukke opp en del spørsmål som du kan trenge innspill på fra veileder, skriv disse ned, bestill veiledningstime når du har samlet opp en del og gjerne trenger avklaring for å komme videre. Før du leverer kan det også være greit å sende hele eller deler av oppgaven for å få tilbakemelding på at du skriver greit og oppfyller formkravene. Anonymkode: 2b7fb...dc5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Her er det mulig med ti minutter her og der. Vi har levert Prosjektskisse 1. Infomøte og Prosjektskisse 2 står for tur etter nyttår. P2 er 20 % av karakteren. Anonymkode: abb22...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå