Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele pris på start kit og erfaringer som konsulent 😊

Anonymkode: 191f3...030

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare dele erfaringer som mulig forbruker, var på et party for en stund tilbake hvor jeg fikk prøve produktene, virket ok der og da, men huden i ansiktet klødde noe forferdelig i en uke etterpå. Jeg har noe sensitiv hud, men ville ikke anbefalt produktene til noen, eneste jeg likte var en lepomade. Heldigvis så var ikke hun som holdt partyet av den masete typen, det er noe av det verste jeg vet, så beste rådet jeg kan gi deg er å ikke være for pushy, og ikke oversell produktet. Jeg blir fort mistenksom og stiller spørsmål til produkter som bare er så sinnsykt fantastiske og forhandlere som ikke h har stilt et kritisk spørsmål. Så les deg opp på de forskjellige ingredienser i produktene slik at du kan svare for deg med mer kunnskap enn kjøper, det kunne ikke mine hvilket igjen gjorde at jeg stilte spørsmål ved selve produktene når forhandler prøvde å overbevise meg om at mineralolje er bra for huden. 

• Liker 3
Skrevet

Huff ikke start med det. 

For det første; produktene er ræva 

for det andre; du taper bare penger om du ikke får solgt 

For det tredje; folk er møkk lei mary kay. 

Anonymkode: e45c3...d25

• Liker 6
Skrevet

Jeg må bare komme med forbrukerperspektivet her: ikke gjør deg upopulær blant alle du kjenner med dette. Det er bare ikke verdt det.

Jeg har (vil nesten si hadde) en venninne og flere bekjente som driver i "bransjen". Ikke nødvendigvis med Mary Kay, men produkter bygget opp på samme modell, med home parties og greier. Hun venninnen min, hun tror jeg ikke har venner lenger - hun har bare "potensielle kunder". Jeg har sagt til henne flere ganger at jeg er fornøyd med produktene jeg bruker, og jeg er ikke interessert i å prøve noe nytt. Men maset bare fortsetter. Både Facebook og Instagrammen hennes flommer over av reklame for produktene, og hver gang vi møtes vil hun snakke om produktene og vise meg dem. Jeg har sagt i klartekst at jeg ikke er interessert og at det er slitsomt at vi skal snakke om dette hver gang vi møtes, men det virker ikke som det går inn. Vet at jeg ikke er alene om å trekke meg unna henne pga dette. Lei maset og savner å være venner. Ikke selger og kunde.

Anonymkode: eb45e...492

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vil dele pris på start kit og erfaringer som konsulent 😊

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette må tenkes nøye igjennom før jeg bestemmer meg 🙄

Skrevet

Ville nok unngått det der ja...

Anonymkode: d95e3...498

• 2 uker senere...
Skrevet

Har hørt at produktene er veldig sterke og full av syrer som skal "forynge" huden. Men parfymene har noen gode innimellom. Sminken så basic men ålreit ut. 

Anonymkode: 49a26...122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...