AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 I forbindelse med spørsmål i en annen tråd her på siden, oppdaget jeg https://www.clasohlson.com/no/D-C-Fix dekorplast/Pr412027000#moreinfo og https://www.lindasdekor.no/produktkategori/selvklebende-fliser/veggfliser/ . Noen som har erfaring med bruk av dette ? Noen som har brukt dette over kjøkkenbenken f eks ? Anonymkode: 21a7c...1cb
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Vi kjøpte dekorplast fra Lindas dekor som vi brukte til et stuebord som var veldig slitt på overflaten. Veldig fornøyd, dette er flere år siden og den sitter pent på ennå. Litt presisjonsarbeid å få den på, men vi fulgte instruksjonene nøye og det gikk bra. Anonymkode: 1fee4...499
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Jeg har brukt lindas dekor flere ganger, og er strålende fornøyd! Har både brukt kontaktplasten deres på to salongbord, trappen, kjøkkeninnredning og på en kommode. Aldri hatt noe problem med det, det sitter godt pent! Svigerinnen min har kjøp fliser fra lindas dekor til å ha over kjøkkenbenken, og det ser faktisk ut som ekte fliser. Vil også tipse deg om at du kan kjøpe vareprøver fra lindasdekor.no som koster veldig lite. Da kan du se litt hvordan produktet er og ser ut i virkeligheten. Clas ohlson sin dekorplast har jeg ikke testet, så den kan jeg ikke uttale meg noe om. Anonymkode: c70b3...f9f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 DC fix som Clas selger er akkurat det samme merket som Lindas dekor selger. Lindas dekor har mye større utvalg. Jeg har brukt dette både i trapp og for å kle om et helt kjøkken. Fungerer veldig bra! Anonymkode: bdfca...78d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Jeg var medlem på en sånn gruppe på Facebook, for folk som likte håndarbeid og gjør-det-selv greier og "lure løsninger" på ting. Og herregud så mye STYGG dekorplast det var! Det ene innlegget etter det andre, der folk klebet ned alt de eide og hadde med PLAST som liksom skulle utgi seg for å se ut som f.eks. marmor etc. FEIL, det gjør det ikke, det ser ut som plast, akkurat hva det er! Det er sinnsykt stygt, og jeg fatter ikke at noen kan klistre f.eks. varmepumpen sin med det eller alle skapdørene på kjøkkenet. Det var helt utrolig hvor mange som ikke ser at det skriker "stygg plastikk", det de klistrer på. Anonymkode: bc6ba...288 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Jeg har brukt DC på kjøkkenbenk. Ble veldig bra. Flyttet fra huset etter 1,5 år og da så det fortsatt bra ut. Litt slitt etter at vi hadde skjært pizza med kun bakepapir mellom. Ellers fint ved skjøter, rundt vasken og ellers. Anonymkode: c6992...691
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var medlem på en sånn gruppe på Facebook, for folk som likte håndarbeid og gjør-det-selv greier og "lure løsninger" på ting. Og herregud så mye STYGG dekorplast det var! Det ene innlegget etter det andre, der folk klebet ned alt de eide og hadde med PLAST som liksom skulle utgi seg for å se ut som f.eks. marmor etc. FEIL, det gjør det ikke, det ser ut som plast, akkurat hva det er! Det er sinnsykt stygt, og jeg fatter ikke at noen kan klistre f.eks. varmepumpen sin med det eller alle skapdørene på kjøkkenet. Det var helt utrolig hvor mange som ikke ser at det skriker "stygg plastikk", det de klistrer på. Anonymkode: bc6ba...288 Jeg tror det kommer an på hvilken folie du velger. Trestruktur folien jeg har brukt i trappen min ser ikke ut som plast, og veldig mange som kommer på besøk tror det er ekte tre. Det en en billig fiks som ser helt bra ut om det blir lagt fint. Det samme med folien jeg har tatt på mitt kjøkken. Jeg hadde slette fronter uten trestruktur fra før så da jeg tok en ensfarget matt folie, så ser det rett og slett og som om det er blitt omlakkert i en matt lakk og en kan ikke se at det er folie da det heller ikke er luftbobler. Fordelen er at det er en billig oppgradering og skulle man angre seg, kan folien fjernes og det er tilbake til slik det var. Jeg er enig i at marmor folien ser veldig plastikk ut og det er også en av grunnene til at jeg har styrt unna den. Anonymkode: bdfca...78d 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #8 Skrevet 6. november 2018 Utgangspunktet mitt var et ønske om å få en åpen hylleløsning på kjøkkenet til å se penere ut. Noen tips om hvordan jeg best lager hull til hyllepluggene som må på plass etter at dekoren er festet? Anonymkode: 21a7c...1cb
Gjest Lily_88 Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 Jeg kjøpte fra Linda's dekor. Riktignok kjøpte jeg med forskjellige prøver, for å se hva som passet best. jeg fikk et spisebord fra brukten med 4 stoler og inleggsplate for 20 kroner (plass til 8 rundt bordet), og bordet er 70-tallsbrunt. Når jeg har gjester dekkes brunfargen med heldekkende duk, men gurimalla hvor bra Linda sine dekorplast fungerte Man må følge instruksjonen nøye når du legger den på, så blir det fint
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #10 Skrevet 9. desember 2020 Noen med før og etterbilder? Anonymkode: 59b26...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå