AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Hei, Jeg har en mastergrad i et klassisk humanistfag som jeg aldri har fått brukt i arbeidslivet. I stedet har jeg opparbeidet meg ti års erfaring i små organisasjoner der alle ansatte må kunne litt av alt og må lære seg det de ikke kan etter beste evne. Jeg har derfor fått erfaring med budsjett og regnskap, prosjektledelse, digitalisering og HR. I det siste har jeg blitt lei av å jobbe i små forhold og har lyst til å jobbe et sted med mer enn 50 ansatte. Problemet mitt er at jeg får inntrykk av at de større foretakene søker etter de som har spesialisert og fordypet seg. Derfor føler jeg meg ikke kvalifisert for de stillingsutlysningene jeg ser, siden jeg bare har skrapt i overflaten og ikke gått i dybden. Er det noen her som har gått fra liten til stor arbeidsplass, evt. jobber med ansettelser i store firma som har noen tanker og innspill som kan hjelpe meg videre? Jeg har allerede begynt med kveldsstudier for å fordype meg, men det blir naturlig nok veldig lav studieprogresjon. Anonymkode: c9c81...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå