Gå til innhold

Homofil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at folk absolutt skal definere seg ut i fra hvem de har sex med. Du er ikke din seksuelle legning! Det finnes ikke noe A4 svar når det kommer til sex. Har ikke noe å si hvem du har sex med, bare gjør det du liker! 

Anonymkode: 6c051...8ee

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Horten Market skrev:

Du bruker påstand om fordommer som ren hersketeknikk.

Hvorfor dra inn hersketeknikk i tillegg til fordommer??

Anonymkode: 57b80...0f4

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at folk absolutt skal definere seg ut i fra hvem de har sex med. Du er ikke din seksuelle legning! Det finnes ikke noe A4 svar når det kommer til sex. Har ikke noe å si hvem du har sex med, bare gjør det du liker!

Anonymkode: 6c051...8ee

Godt poeng. Du ser ikke heterofile gå i tog hvert år for å hylle sin legning. Det er alltid ikke-heterofile som har behov for å definere seg ut fra legning.

• Liker 1
Skrevet

Tror nok en stor del av menn er nysgjerrig på biseksualitet. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Horten Market skrev:

Godt poeng. Du ser ikke heterofile gå i tog hvert år for å hylle sin legning. Det er alltid ikke-heterofile som har behov for å definere seg ut fra legning.

Dette er ikke vanskelig å forstå vel. Når homofile har lang historie i å bli forfulgt, drept og dømt for sin legning er dette verktøy for å styrke selvfølelsen og styrken til en utsatt gruppe. Det er fortsatt en utsatt gruppe. 

Anonymkode: 56517...f86

• Liker 2
Skrevet
På 8.11.2018 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Fint at du er ærlig mot deg sjøl! Slett ikke alle som er det, selv om ønsker, drømmer, fantasier og nysgjerrighet er høyst tilstedeværende for mange. Svært mange.

Vi lever kun én gang, og du vil sannsynligvis ikke sitte som en gretten gammel kæll og angre på at du ikke levde mens livet var der. Anger er det fler en nok fra før som lever med :)

Anonymkode: 57b80...0f4

Takk, jeg føler livet smiler til meg nå og lever på en sexrus og nytelsesreise jeg ikke trodde fantes😊😉🤔 Han er så utrolig flink, han får meg til å holde meg på nytelsestoppen i mange timer og gir meg orgasmer det er til å dø for😊😉

Anonymkode: d2799...d01

• Liker 1
Skrevet
På 8.11.2018 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Veldig deilig, ts!

Sitter med den samme deilige drømmen. For meg er det uprøvd, men til tider fantaserer jeg heftig om det. Det er bare noe ubegripelig pirrende ved det hele. Ser himmelsk ut å suge en hard pikk og få spruten til å stå i taket..

Aner ikke hvordan det er å faktisk bli tatt i rompa, men det tenner meg veldig. Tror det handler om tanken på at noen "nedlegger" meg, at jeg har en submissiv side. Tanken på at jeg ligger i misjonær med beina opp eller står i doggy, og ser at en naken mann med en god stiv en kommer inn i rommet, og jeg vet at nå skal han ta for seg av meg. Bruke meg skikkelig..

Rent seksuelt tenner jeg kanskje mest på menn, men siden det er uprøvd aner jeg ikke hvordan det vil oppleves. Kanskje er ikke fantasi og virkelighet helt i tråd med hverandre. Med jenter føler jeg sexen er mer intim og romantisk, mens med fantasiene om menn er det mer det dyriske og skitne. Romantikk med en mann kunne virkelig ikke falt meg inn. Jeg tenner aldri på et ansikt eller en personlighet, kun tanken på pikk og hvor det kan puttes inn i meg😆

Anonymkode: 13390...812

Ja, det er utrolig deilig, blitt helt hekta å vi har sex så ofte vi kan og det blir hver dag og ofte flere ganger om dagen.😉 Han gir meg flere orgasmer hver gang😊😉

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er utrolig deilig, blitt helt hekta å vi har sex så ofte vi kan og det blir hver dag og ofte flere ganger om dagen.😉 Han gir meg flere orgasmer hver gang😊😉

Så bra! Du er heldig!😊

Anonymkode: eb160...804

Skrevet

For meg gikk det årevis fra fantasiene til det faktisk skjedde noe med en annen mann. Men når det først skjedde er det det råeste jeg har opplevd.

Kom i kontakt med en på nettet, og vi snakket over lang, lang tid. Tok månedsvis før vi treftes, og selv da skjedde det ikke noe. Vi tok oss god tid til å bli kjent, og det var viktig for begge at vi var seriøse. Og begge ville være helt trygge på at vi kunne ha risikofri, ubeskyttet sex. For for begge var det en drøm å skulle nyte dette fullt ut, og uten å være redd for å få noe grums.

Det kunne ikke ha gått bedre, og vi hadde et seksuelt forhold over noen måneder hvor vi prøvde alt vi drømte om.. Helt magisk, og jeg blir stiv som en pinne bare jeg skriver om det. Husker hvor ekstremt nervøs jeg var første gangen jeg skulle til å suge, og enda mer første gangen jeg skulle bli pult. Men jeg ble igrunn bare frelst.

Aner ikke hvor mange menn som tenner på menn, men det kan være hvem som helst som gjør det. Og det er helt naturlig. Det er merkelig nok mye tabu rundt mann-mann sex kontra kvinne-kvinne. Det er like naturlig/unaturlig, og burde ikke anses som "eklere".

Anonymkode: 20923...d9c

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For meg gikk det årevis fra fantasiene til det faktisk skjedde noe med en annen mann. Men når det først skjedde er det det råeste jeg har opplevd.

Kom i kontakt med en på nettet, og vi snakket over lang, lang tid. Tok månedsvis før vi treftes, og selv da skjedde det ikke noe. Vi tok oss god tid til å bli kjent, og det var viktig for begge at vi var seriøse. Og begge ville være helt trygge på at vi kunne ha risikofri, ubeskyttet sex. For for begge var det en drøm å skulle nyte dette fullt ut, og uten å være redd for å få noe grums.

Det kunne ikke ha gått bedre, og vi hadde et seksuelt forhold over noen måneder hvor vi prøvde alt vi drømte om.. Helt magisk, og jeg blir stiv som en pinne bare jeg skriver om det. Husker hvor ekstremt nervøs jeg var første gangen jeg skulle til å suge, og enda mer første gangen jeg skulle bli pult. Men jeg ble igrunn bare frelst.

Aner ikke hvor mange menn som tenner på menn, men det kan være hvem som helst som gjør det. Og det er helt naturlig. Det er merkelig nok mye tabu rundt mann-mann sex kontra kvinne-kvinne. Det er like naturlig/unaturlig, og burde ikke anses som "eklere".

Hvordan kan det være like naturlig? På hvilken måte er samme kjønn like naturlig som motsatt kjønn (der formålet er å lage barn) sett fra naturens side?

Anonymkode: abd29...4aa

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan det være like naturlig? På hvilken måte er samme kjønn like naturlig som motsatt kjønn (der formålet er å lage barn) sett fra naturens side?

Les litt nøyere.

• Liker 1
Skrevet
På 4.11.2018 den 8.16, AnonymBruker skrev:

I forgår var jeg og kameraten min på fest sammen. Ut på natta kom vi hjem til meg. Jeg hadde en stram jeans på, uten boxer undet, alt vistes godt utenpå. Vi satt i sofaen og kameraten min lå hånden på bulen, som vokste og ble hard. Han strøyk meg og onanerte meg utenpå jeansen min. Det var utrolig deilig og begynte å bukte å vri meg og stønnet. Orgasmen nærmet seg å ba han stoppe, men han fortsatte. Han presset en finger hardt mot mellomkjøttet, utenpå jeansen og fortsatte. Begynte å skjelve veldig og kastet hodet bakover når orgasmen kom og stønnet som en gal. Kom som en gal flere ganger etterpå også.

Aldri opplevd å komme så hardt og deilig før. Er dette et tegn på at jeg er homo? Aldri opplevd tiltrekning til menn tidligere, men nå bare føler jeg at jeg må oppleve dette igjen.

Det er alltid det lille ekstra dere legger på, som får historiene til å høres ut som fantasier istedet for reelle ''problemer''.

Skrevet
2 minutter siden, Sphynx skrev:

Det er alltid det lille ekstra dere legger på, som får historiene til å høres ut som fantasier istedet for reelle ''problemer''.

Jeg tenkte også at dette er oppspinn og noe en eller annen kåt mann sitter og skriver.. Tror ikke dette har skjedd, nei

• Liker 3
Skrevet
På 12.11.2018 den 17.42, Sphynx skrev:

Trenger ikke å fantasere, det var faktisk ikke bare det lille ekstra, men det store ekstra. Aldri opplevd å få flere orgasmer sånn etter hverandre. Han fortsetter uten å stoppe etter orgasmen. Nytelsen slipper ikke taket i kroppen og det tar ikke mange minuttene før jeg får orgasme igjen. Det fåt faktisk hardere og hardere for meg jo flere ganger jeg kommer. Vet ikke om jeg skal tørre å si det, men klart 9 orgasmer😊😊

Skrevet
På 12.11.2018 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte også at dette er oppspinn og noe en eller annen kåt mann sitter og skriver.. Tror ikke dette har skjedd, nei

Ja, jeg er en kåt ung mann. Men ikke noe merkelig det, sånne opplevelser ville gjort de fleste kåte tror jeg da😁

Skrevet

Litt mannekos er bare kjekt det! 😉

Anonymkode: eb160...804

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...