AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 I forgår var jeg og kameraten min på fest sammen. Ut på natta kom vi hjem til meg. Jeg hadde en stram jeans på, uten boxer undet, alt vistes godt utenpå. Vi satt i sofaen og kameraten min lå hånden på bulen, som vokste og ble hard. Han strøyk meg og onanerte meg utenpå jeansen min. Det var utrolig deilig og begynte å bukte å vri meg og stønnet. Orgasmen nærmet seg å ba han stoppe, men han fortsatte. Han presset en finger hardt mot mellomkjøttet, utenpå jeansen og fortsatte. Begynte å skjelve veldig og kastet hodet bakover når orgasmen kom og stønnet som en gal. Kom som en gal flere ganger etterpå også. Aldri opplevd å komme så hardt og deilig før. Er dette et tegn på at jeg er homo? Aldri opplevd tiltrekning til menn tidligere, men nå bare føler jeg at jeg må oppleve dette igjen. Anonymkode: d2799...d01
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Mulig at jeg er fordomsfull, men jeg er homofil og har aldri vært usikker på om jeg er det eller ikke. Derfor forstår jeg ikke deg TS og andre som må stille seg selv et slikt spørsmål. Du har sex med en annen mann, så homo eller ei, du har sex med menn. Anonymkode: 7c480...1dd 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig at jeg er fordomsfull, men jeg er homofil og har aldri vært usikker på om jeg er det eller ikke. Derfor forstår jeg ikke deg TS og andre som må stille seg selv et slikt spørsmål. Du har sex med en annen mann, så homo eller ei, du har sex med menn. Anonymkode: 7c480...1dd Hei og takk for svar. Ja, kameraten min er homofil. Jeg har aldri følt med tiltrukket av menn før. Det var blanding av alkohol og at jeg var kåt. Ting bare skjedde av seg selv. Jeg har aldri vært fordomsfull overfor homofile og har flere homofile venner, men aldri følt tiltrekningen til menn før nå. Er bare 21, og ikke opplevd så mye og vet ikke om det var sexen eller menn som tente gnisten i meg? Jeg vet bare at jeg må ha denne opplevelsen igjen og avtalt å ha sex igjen i dag. Han vil utforske å lære meg opp og vil ta meg med på en nytelse reise. Kjenner jeg både gleder meg og blir varm på tanken. Anonymkode: d2799...d01
SlemUlv Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Det finnes mellomting, ikke alt et sort /hvitt. Mulig du er bifil eller biseksuel 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 27 minutter siden, SlemUlv skrev: Det finnes mellomting, ikke alt et sort /hvitt. Mulig du er bifil eller biseksuel Takk for svar. Klart, kan jo være riktig det der. Vet ikke om det har ligget i underbevisstheten. Har alltid gått i trange jeans. Men føler jo ikke at det er homofilt og flere av vennene mine gjør også det. Anonymkode: d2799...d01
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Høres ut som at det ble en bra opplevelse, TS! Om du er homofil eller ikke er det bare du som vet. Kanskje biseksuell? Anonymkode: eb160...804 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 Utrolig fint at du fikk denne første opplevelsen med en kompis da! Slett ikke alle som er like heldige. Hadde du på et tidspunkt starta å lure, fundere og vurdere å finne ut av dette, og søkt etter fremmede til å teste sammen med, hadde historia blitt en langt annen. 90% av "wannabe skeive", er fake og runkefantasier på nett! Anonymkode: 57b80...0f4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 Jeg skjønte ikke at jeg ble tiltrukket mer av menn enn kvinnner før en kompis av en kompis av meg plutselig begynte å klå meg på låret under bordet mens vi spilte kort på en hyttetur. Plutselig var hånden hans i full gang med å runke meg gjennom joggebuksa. Jeg fikk skikkelig stå og ble ganske satt ut. Og min kompis måtte ut og hjelpe foreldrene sine med noe og vipps forsvant min nye venn ned under bordet og jeg ble sugd. Jeg ble sugd så mange ganger på den turen av den gutten (vi var vel 17 år) at jeg hadde gnagsår og var øm når jeg kom hjem. Jeg trodde jeg skulle ha Volvo, hund og to barn frem til noe etter dette. Gikk noen måneder før det fullt gikk opp for meg at jeg faktisk ikke tente på kvinner. Anonymkode: 4e941...835 3
cmd Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 På 4.11.2018 den 8.16, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd å komme så hardt og deilig før. Er dette et tegn på at jeg er homo? Aldri opplevd tiltrekning til menn tidligere, men nå bare føler jeg at jeg må oppleve dette igjen. Det kan være tegn på at du er bi. At du liker guttesex også. Det er bare å nyte det 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #10 Skrevet 7. november 2018 På 5.11.2018 den 21.01, AnonymBruker skrev: Utrolig fint at du fikk denne første opplevelsen med en kompis da! Slett ikke alle som er like heldige. Hadde du på et tidspunkt starta å lure, fundere og vurdere å finne ut av dette, og søkt etter fremmede til å teste sammen med, hadde historia blitt en langt annen. 90% av "wannabe skeive", er fake og runkefantasier på nett! Anonymkode: 57b80...0f4 Jaa, det er så deilig😊 Vært med på nytelsesreisen også. Ingen detaljer, men handler om anal eksperimentering. Maaaange og Laaange orgasmer og sex som varer hele dagen på meg.Det har åpnet en ny verden for meg, trodde aldri sex skulle være så sjukt deilig😊😊😚 Anonymkode: d2799...d01 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #11 Skrevet 8. november 2018 På 7.11.2018 den 4.16, AnonymBruker skrev: Jaa, det er så deilig😊 Vært med på nytelsesreisen også. Ingen detaljer, men handler om anal eksperimentering. Maaaange og Laaange orgasmer og sex som varer hele dagen på meg.Det har åpnet en ny verden for meg, trodde aldri sex skulle være så sjukt deilig😊😊😚 Anonymkode: d2799...d01 Fint at du er ærlig mot deg sjøl! Slett ikke alle som er det, selv om ønsker, drømmer, fantasier og nysgjerrighet er høyst tilstedeværende for mange. Svært mange. Vi lever kun én gang, og du vil sannsynligvis ikke sitte som en gretten gammel kæll og angre på at du ikke levde mens livet var der. Anger er det fler en nok fra før som lever med Anonymkode: 57b80...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #12 Skrevet 8. november 2018 Veldig deilig, ts! Sitter med den samme deilige drømmen. For meg er det uprøvd, men til tider fantaserer jeg heftig om det. Det er bare noe ubegripelig pirrende ved det hele. Ser himmelsk ut å suge en hard pikk og få spruten til å stå i taket.. Aner ikke hvordan det er å faktisk bli tatt i rompa, men det tenner meg veldig. Tror det handler om tanken på at noen "nedlegger" meg, at jeg har en submissiv side. Tanken på at jeg ligger i misjonær med beina opp eller står i doggy, og ser at en naken mann med en god stiv en kommer inn i rommet, og jeg vet at nå skal han ta for seg av meg. Bruke meg skikkelig.. Rent seksuelt tenner jeg kanskje mest på menn, men siden det er uprøvd aner jeg ikke hvordan det vil oppleves. Kanskje er ikke fantasi og virkelighet helt i tråd med hverandre. Med jenter føler jeg sexen er mer intim og romantisk, mens med fantasiene om menn er det mer det dyriske og skitne. Romantikk med en mann kunne virkelig ikke falt meg inn. Jeg tenner aldri på et ansikt eller en personlighet, kun tanken på pikk og hvor det kan puttes inn i meg😆 Anonymkode: 13390...812
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #13 Skrevet 8. november 2018 Veldig deilig, ts! Sitter med den samme deilige drømmen. For meg er det uprøvd, men til tider fantaserer jeg heftig om det. Det er bare noe ubegripelig pirrende ved det hele. Ser himmelsk ut å suge en hard pikk og få spruten til å stå i taket.. Aner ikke hvordan det er å faktisk bli tatt i rompa, men det tenner meg veldig. Tror det handler om tanken på at noen "nedlegger" meg, at jeg har en submissiv side. Tanken på at jeg ligger i misjonær med beina opp eller står i doggy, og ser at en naken mann med en god stiv en kommer inn i rommet, og jeg vet at nå skal han ta for seg av meg. Bruke meg skikkelig.. Rent seksuelt tenner jeg kanskje mest på menn, men siden det er uprøvd aner jeg ikke hvordan det vil oppleves. Kanskje er ikke fantasi og virkelighet helt i tråd med hverandre. Med jenter føler jeg sexen er mer intim og romantisk, mens med fantasiene om menn er det mer det dyriske og skitne. Romantikk med en mann kunne virkelig ikke falt meg inn. Jeg tenner aldri på et ansikt eller en personlighet, kun tanken på pikk og hvor det kan puttes inn i meg😆 Anonymkode: 13390...812 4
Horten Market Skrevet 8. november 2018 #14 Skrevet 8. november 2018 Skikkelig ekkelt, TS! (Regner med at når det er lov å karakterisere positivt, er det også være lov å karakterisere negativt.) En heterofil mann ville reagert med avsky, så du er definitivt ikke hetero. Håper du finner ut av det. Dog høres det merkelig ut at du først i voksen alder fant disse "forbudte" tankene. Kan dette være en fantasi du har båret på lenge? 2
Gjest duftlyset Skrevet 8. november 2018 #15 Skrevet 8. november 2018 2 minutter siden, Horten Market skrev: En heterofil mann ville reagert med avsky, så du er definitivt ikke hetero. Håper du finner ut av det. Dog høres det merkelig ut at du først i voksen alder fant disse "forbudte" tankene. Kan dette være en fantasi du har båret på lenge? Det er mange som finner ut at de liker samme kjønn i voksen alder. En kompis av meg har nå to mødre, fordi moren fant ut at hun var lesbisk etter å ha vært gift med faren hans en stund, så slikt skjer. Men skjønner dog hvordan du tenker. Jeg er omtrent like gammel som deg TS, og reagerer med "avsky" om jeg skulle tenke på å hatt sex med en annen jente. Jeg har aldri kysset noen av samme kjønn fordi det føles helt unaturlig for meg. Virker som dette ble en tankevekker for deg. Anbefaler deg å bruke tiden framover på å finne ut av din sanne identitet. Jeg mener, dette trenger ikke vært altoppslukende for deg, men jeg tror det vil falle deg naturlig når tiden er inne. Nyt livet!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #16 Skrevet 8. november 2018 Du er neppe hetero dersom du synes det var godt å ha seksuell omgang med en mann. Hadde du vært hetero ville du følt avsky og bedr han slutte Anonymkode: 6c094...76a
Horten Market Skrevet 8. november 2018 #17 Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, duftlyset skrev: Det er mange som finner ut at de liker samme kjønn i voksen alder. En kompis av meg har nå to mødre, fordi moren fant ut at hun var lesbisk etter å ha vært gift med faren hans en stund, så slikt skjer. Men skjønner dog hvordan du tenker. Kjenner også en mann med fire unger som nå har to fedre ... I dette tilfellet var det mange års fornektelse som til slutt ble umulig å leve med. Jeg kan vanskelig skjønne at tiltrekning til samme kjønn ikke gjør seg gjeldende allerede i tidlig pubertet. Da kan man i alle fall ikke snakke om at homofili er medfødt? 1
Gjest duftlyset Skrevet 8. november 2018 #18 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, Horten Market skrev: Kjenner også en mann med fire unger som nå har to fedre ... I dette tilfellet var det mange års fornektelse som til slutt ble umulig å leve med. Jeg kan vanskelig skjønne at tiltrekning til samme kjønn ikke gjør seg gjeldende allerede i tidlig pubertet. Da kan man i alle fall ikke snakke om at homofili er medfødt? Ja, du sier jo noe der faktisk. Kan jo hende, som du sier, at det ligger fornektelse bak.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #19 Skrevet 9. november 2018 16 timer siden, Horten Market skrev: Skikkelig ekkelt, TS! (Regner med at når det er lov å karakterisere positivt, er det også være lov å karakterisere negativt.) En heterofil mann ville reagert med avsky, så du er definitivt ikke hetero. Håper du finner ut av det. Dog høres det merkelig ut at du først i voksen alder fant disse "forbudte" tankene. Kan dette være en fantasi du har båret på lenge? Hvorfor smøre så tjukt på med fordommer?? Anonymkode: 57b80...0f4 1
Horten Market Skrevet 9. november 2018 #20 Skrevet 9. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor smøre så tjukt på med fordommer?? Anonymkode: 57b80...0f4 Du bruker påstand om fordommer som ren hersketeknikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå