AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 kvinne du som er singel, og har vært det en stund. Hvorfor? venter du på han eller leiter du? Anonymkode: e7dae...e8f
Ella Ellefantella Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: kvinne du som er singel, og har vært det en stund. Hvorfor? venter du på han eller leiter du? Anonymkode: e7dae...e8f Er det bare to alternativer? Jeg har ikke en gang flyttet fra eksen enda, men kan si med sikkerhet at jeg hverken kommer til å lete eller vente! Jeg skal leve livet mitt uten å få meg kjæreste på noen år. 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Jeg gjør ingen av delene akkurat nå. Det å vente på noen er fåfengt i dagens samfunn forresten. Ingen som kommer og ringer på døra og ber en ut akkurat Lette for en stund siden, men tar en pause nå. Anonymkode: 9865c...665 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 Driter i kjærligheten Anonymkode: 602cb...72a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 Venter på hva, og på hvem? Anonymkode: df65a...812
eller Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Jeg gjorde en blanding. Ventet, uten å ha det travelt, og var på steder der jeg kunne bli funnet. Det beste er å være fornøyd med alt som fungerer i livet, singel eller i forhold, og verken vente eller jakte på forandring. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 Begge deler og ingenting funket. Tar det helt med ro nå. Anonymkode: 5e016...bf1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 Ingen av delene. Ingen som vil ha meg uansett, og jeg blir bare dumpa. Så jeg ser ikke vitsen med å date noen og deretter gå rundt og vente på å bli dumpa. Det er jo bare slitsomt. Anonymkode: 86ffe...130 1
Ironically_me Skrevet 4. november 2018 #10 Skrevet 4. november 2018 Hmmm. Menn tror de jakter, kvinner gjør det.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #11 Skrevet 4. november 2018 Jeg venter på ridderen i skinnende rustning... Anonymkode: a7e1a...133 1
Coronas Skrevet 4. november 2018 #12 Skrevet 4. november 2018 Jeg venter. Orker ikke dating app og slikt. Så da sitter jeg her i min komfortsone og venter til han ramler inn døren min 😏 Eller snubler i meg på butikken 🙃 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #13 Skrevet 4. november 2018 Ingen av delene. Hvorfor er det så farlig å å være singel? Ikke rart mange havner i dårlige forhold når alt handler om å «lete» eller «vente». Hva med å bare «leve» i stedet? Anonymkode: abf36...016 7
McMary Skrevet 4. november 2018 #14 Skrevet 4. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av delene. Hvorfor er det så farlig å å være singel? Ikke rart mange havner i dårlige forhold når alt handler om å «lete» eller «vente». Hva med å bare «leve» i stedet? Anonymkode: abf36...016 Jeg lever mens jeg leter, det går veldig fint an. Vi som har lyst til å være forelsket igjen har også rike live fyllt med venner, familie, jobb og hobbyer. Jeg har så mye å drive med / barn på halvtid at det er litt komplisert å få tid til dating, men jeg har sneket inn noen treff her og der uten noe stress. Bare hyggelig å chatte litt og ha et ekstra spenningsmoment i hverdagen syns jeg da. Så lenge man ikke er desperat er det jo bare moro egentlig. Noen ganger frustrerende fordi man tror det kan bli noe også blir det ikke det, men det går fort over. Ikke at jeg har drevet på så lenge da, men det er ikke slik at man ikke lever selv om man vil ha en kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #15 Skrevet 4. november 2018 Nå har jeg pause, før lette jeg, og datet jevnlig, men møtte på alt for mange rare menn. Så fant ut at det ville være godt med en pause. Og det er det. Anonymkode: a36e1...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #17 Skrevet 6. november 2018 Ingen av delene. Dukker han opp så dukker han opp. Livet er perfekt som det er, så å ha kjæreste er langt ifra et savn😊 Sitat Anonymkode: 048a6...126 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #18 Skrevet 6. november 2018 Ingen av delene, jeg trives som singel og vil ha økonomi, helse og utseendet mer på stell før jeg i det hele tatt tenker tanken om å dele livet med noen på den måten. Anonymkode: 9b39b...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #19 Skrevet 6. november 2018 Venter litt på han som snart bør få inn i skallen sin at det ER oss to og ingen andre, så leter jeg litt umotivert innimellom, men så er jeg jo en håpløs romantiker og tror at jeg en dag vil møte drømmemannen i butikken sånn heeeelt plutselig Kvinne 40 Anonymkode: 27f25...95d 1
Lillie Skrevet 6. november 2018 #20 Skrevet 6. november 2018 Ingen av delene. Bare lever her og nå. Det som skjer det skjer😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå