Gå til innhold

venter du eller leiter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kvinne du som er singel, og har vært det en stund. Hvorfor? venter du på han eller leiter du? :)

Anonymkode: e7dae...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

kvinne du som er singel, og har vært det en stund. Hvorfor? venter du på han eller leiter du? :)

Anonymkode: e7dae...e8f

Er det bare to alternativer?

Jeg har ikke en gang flyttet fra eksen enda, men kan si med sikkerhet at jeg hverken kommer til å lete eller vente! Jeg skal leve livet mitt uten å få meg kjæreste på noen år.

• Liker 5
Skrevet

Jeg gjør ingen av delene akkurat nå. Det å vente på noen er fåfengt i dagens samfunn forresten. Ingen som kommer og ringer på døra og ber en ut akkurat :P

Lette for en stund siden, men tar en pause nå.

Anonymkode: 9865c...665

• Liker 1
Skrevet

Driter i kjærligheten

Anonymkode: 602cb...72a

Skrevet

Venter på hva, og på hvem? 

Anonymkode: df65a...812

Skrevet

Jeg gjorde en blanding. Ventet, uten å ha det travelt, og var på steder der jeg kunne bli funnet.

Det beste er å være fornøyd med alt som fungerer i livet, singel eller i forhold, og verken vente eller jakte på forandring.

• Liker 1
Skrevet

Begge deler og ingenting funket. Tar det helt med ro nå. 

Anonymkode: 5e016...bf1

Skrevet

Ingen av delene. Ingen som vil ha meg uansett, og jeg blir bare dumpa. Så jeg ser ikke vitsen med å date noen og deretter gå rundt og vente på å bli dumpa. Det er jo bare slitsomt.

Anonymkode: 86ffe...130

• Liker 1
Skrevet

Hmmm. Menn tror de jakter, kvinner gjør det.

Skrevet

Jeg venter på ridderen i skinnende rustning... 

Anonymkode: a7e1a...133

• Liker 1
Skrevet

Jeg venter. Orker ikke dating app og slikt. Så da sitter jeg her i min komfortsone og venter til han ramler inn døren min 😏 Eller snubler i meg på butikken 🙃

• Liker 2
Skrevet

Ingen av delene. :klo: Hvorfor er det så farlig å å være singel? Ikke rart mange havner i dårlige forhold når alt handler om å «lete» eller «vente». Hva med å bare «leve» i stedet?

Anonymkode: abf36...016

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av delene. :klo: Hvorfor er det så farlig å å være singel? Ikke rart mange havner i dårlige forhold når alt handler om å «lete» eller «vente». Hva med å bare «leve» i stedet?

Anonymkode: abf36...016

Jeg lever mens jeg leter, det går veldig fint an. Vi som har lyst til å være forelsket igjen har også rike live fyllt med venner, familie, jobb og hobbyer. :) Jeg har så mye å drive med / barn på halvtid at det er litt komplisert å få tid til dating, men jeg har sneket inn noen treff her og der uten noe stress. Bare hyggelig å chatte litt og ha et ekstra spenningsmoment i hverdagen syns jeg da. Så lenge man ikke er desperat er det jo bare moro egentlig. Noen ganger frustrerende fordi man tror det kan bli noe også blir det ikke det, men det går fort over. Ikke at jeg har drevet på så lenge da, men det er ikke slik at man ikke lever selv om man vil ha en kjæreste. 

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg pause, før lette jeg, og datet jevnlig, men møtte på alt for mange rare menn. Så fant ut at det ville være godt med en pause. Og det er det.

Anonymkode: a36e1...ecb

• Liker 1
Skrevet

/

Anonymkode: bee67...fe9

Skrevet

Ingen av delene. Dukker han opp så dukker han opp. Livet er perfekt som det er, så å ha kjæreste er langt ifra et savn😊

Sitat

Anonymkode: 048a6...126

• Liker 1
Skrevet

Ingen av delene, jeg trives som singel og vil ha økonomi, helse og utseendet mer på stell før jeg i det hele tatt tenker tanken om å dele livet med noen på den måten. 

Anonymkode: 9b39b...b5b

• Liker 1
Skrevet

Venter litt på han som snart bør få inn i skallen sin at det ER oss to og ingen andre, så leter jeg litt umotivert innimellom, men så er jeg jo en håpløs romantiker og tror at jeg en dag vil møte drømmemannen i butikken sånn heeeelt plutselig :jepp:

Kvinne 40

Anonymkode: 27f25...95d

• Liker 1
Skrevet

Ingen av delene. Bare lever her og nå. Det som skjer det skjer😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...