Gå til innhold

Ereksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi står å holder rundt hverandre og kliner, så får han ereksjon relativt med en gang, betyr det at jeg tenner han? At han finner meg attraktiv?

Anonymkode: 1c954...7b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det betyr antagelig det motsatte :klo:

Anonymkode: cd88d...834

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det betyr antagelig det motsatte :klo:

Anonymkode: cd88d...834

Bare lurte på om menn automatisk fikk det av å kysse selvom de ikke syntes jenta er fin. Har vært med menn hvor de ikke har fått det før etter å ha runket de en stund. Med han her så holder det med å holde rundt hverandre og kysse, så er han hard. Betyr det at han finner meg attraktiv og at han liker meg godt? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurte på om menn automatisk fikk det av å kysse selvom de ikke syntes jenta er fin. Har vært med menn hvor de ikke har fått det før etter å ha runket de en stund. Med han her så holder det med å holde rundt hverandre og kysse, så er han hard. Betyr det at han finner meg attraktiv og at han liker meg godt? 

Tror nok forrige brukte ironi. Personen mente nok det motsatte. Ja jeg tror nok at du tenner han når dere kysser, og at han finner deg aktrativ :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis han truer deg med den, må du anmelde han.

Anonymkode: 2493e...74d

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Jeg bare lurer på om han syntes jeg er veldig fin om ereksjonen kommer så fort. Som nevnt har andre menn ikke fått ereksjon før etter jeg har tatt på de en stund. Da har jeg følt meg så lite attraktiv. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha. Jeg bare lurer på om han syntes jeg er veldig fin om ereksjonen kommer så fort. Som nevnt har andre menn ikke fått ereksjon før etter jeg har tatt på de en stund. Da har jeg følt meg så lite attraktiv. 

Ja, han liker deg sansynligvis. Hvorfor ikke bare spørre han?

Anonymkode: 40682...982

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han trakasserer TS med ereksjonen sin. Det neste er vel at han skal ha sex, og som alle vet er et heteroseksuelt samleie et overgrep mot kvinnen.😉🙄

Anonymkode: f357f...db2

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke ha noen sammenheng, noen er veldig sensitiv for stimuli bare. Du har jo hørt om folk som blir voldtatt/misbrukt og har skyldfølelse fordi dem får ereksjon, orgasme osv. Det betyr ikke at de liker overgriperen.

Anonymkode: 30d80...810

• Liker 1
Skrevet

Ja, han er kåt og tenner på deg! :) 

• Liker 2
Skrevet

Hvis han fikk tydelig ereksjon uten at du samtykket er dette seksuell trakassering! Anmeld svinet!

Anonymkode: df06e...f1b

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han fikk tydelig ereksjon uten at du samtykket er dette seksuell trakassering! Anmeld svinet!

Anonymkode: df06e...f1b

Er du helt fjern eller? 

Hvis du står og koser og kliner med en mann, da er jo ikke dette en helt uventet reaksjon vil jeg si. Heller ganske naturlig vel. 

Endret av Missfitness
lagt til tekst
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Missfitness skrev:

Er du helt fjern eller?

Jeg tror nok vedkommende bare var spydig. Mange som kjeder seg i dag, tydeligvis. :P 

Skrevet
1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Jeg tror nok vedkommende bare var spydig. Mange som kjeder seg i dag, tydeligvis. :P 

👍

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Missfitness skrev:

Er du helt fjern eller? 

Hvis du står og koser og kliner med en mann, da er jo ikke dette en helt uventet reaksjon vil jeg si. Heller ganske naturlig vel. 

Jeg blir nå veldig hard og stor når jeg kliner. Er et tegn på at tingen. ..fungerer 😉

Skrevet

Den blir sånn til meg også når jeg kliner med ei dame. Så det er helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...