AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Jeg er i et nytt forhold med en dominant kvinne. Hun er endel eldre enn meg. Hun er dominerende og liker langvarig sex og binding. Natten til lørdag tok bare alt helt av. Hun hadde sex med meg, "pinte" meg i evigheter. Aldri opplevd lignende og følte jeg svevde på en eviglang orgasme, men uten å bikke over. Først etter 7 timer kom endelig orgasmen. Alt svartnet så stjerner, aldri opplevd maken til orgasme😚😍 Anonymkode: fde42...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Ok. Kom hun? Anonymkode: f65eb...803 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok. Kom hun? Anonymkode: f65eb...803 Hun kom flere ganger:-) Anonymkode: fde42...7aa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i et nytt forhold med en dominant kvinne. Hun er endel eldre enn meg. Hun er dominerende og liker langvarig sex og binding. Natten til lørdag tok bare alt helt av. Hun hadde sex med meg, "pinte" meg i evigheter. Aldri opplevd lignende og følte jeg svevde på en eviglang orgasme, men uten å bikke over. Først etter 7 timer kom endelig orgasmen. Alt svartnet så stjerner, aldri opplevd maken til orgasme😚😍 Anonymkode: fde42...7aa hvor traff dere hverandre? fin historie. Glad det finnes den karaktersterke kvinnen. Anonymkode: a8e7a...4db 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 Grøsser på ryggen. Minner meg om eksen min som tok hjelpemidler for å holde på så lenge. Lykke til videre:) Anonymkode: 8e714...c2b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grøsser på ryggen. Minner meg om eksen min som tok hjelpemidler for å holde på så lenge. Lykke til videre:) Anonymkode: 8e714...c2b Hva tenker du på? Hjelpemidler? Hun binder meg og kontrollerer meg og min orgasme. Anonymkode: fde42...7aa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor traff dere hverandre? fin historie. Glad det finnes den karaktersterke kvinnen. Anonymkode: a8e7a...4db Traff henne faktisk på en dating nettside:) Ja, det er både sterkt og fullkomment. Full klaff både utenfor og i senga. Liker den karakterstyrke kvinnen, som både kan og vet hvordan hun skal behandle en mann:-) Anonymkode: fde42...7aa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Traff henne faktisk på en dating nettside:) Ja, det er både sterkt og fullkomment. Full klaff både utenfor og i senga. Liker den karakterstyrke kvinnen, som både kan og vet hvordan hun skal behandle en mann:-) Anonymkode: fde42...7aa det er fantastisk. Fantastisk historie du deler. Hvor mye er dere sammen for tiden? hva gjør dere ellers sammen? reiser dere? hvor mye eldre hun enn deg? Anonymkode: a8e7a...4db
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er fantastisk. Fantastisk historie du deler. Hvor mye er dere sammen for tiden? hva gjør dere ellers sammen? reiser dere? hvor mye eldre hun enn deg? Anonymkode: a8e7a...4db Takk. Ja, det er bare helt fantastisk og syns det faktisk er fint å dele dette. Hun har funnet sider ved sex og nytelse jeg bare kunne drømme om og langt fra noe jeg kunne tenke tanken på at fantes. Vil ikke gå i detaljer her, men føler jeg er i en helt annen dimensjon når orgasmen kommer og jeg kommer ikke bare en gang, men mange ganger:-) Vi er sammen så ofte vi kan. Vi bor ikke sammen enda, men er sammen nesten hver dag. Vi får ikke nok tid sammen og aldri kjedelig et sekund:-) Vi har det så mye gøy sammen, ler, tuller og har det bare knall sammen. Vi går på konserter, forestillinger, trener sammen og liker og gå turer i skog og mark. Vi liker å reise, men ikke rukket å reise ut landet enda. Har vært sammen i snart 2 måneder:-) Hun er 16 år eldre enn meg, er selv 23:-) Sikkert endel her inne som syns det er kvalmt? Anonymkode: fde42...7aa
Jalp Skrevet 4. november 2018 #10 Skrevet 4. november 2018 Absolutt ikke kvalmt. Godt å høre fra flere som har oppdaget av veien er målet når det kommer til sex.
Gjest Krampus Skrevet 4. november 2018 #11 Skrevet 4. november 2018 Jeg syns det er bra jeg, du er lykkelig og har bra sex. Hva er det å ikke like? 😊
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #12 Skrevet 4. november 2018 6 minutter siden, Jalp skrev: Absolutt ikke kvalmt. Godt å høre fra flere som har oppdaget av veien er målet når det kommer til sex. Takk, fint å høre:-) Anonymkode: fde42...7aa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #13 Skrevet 4. november 2018 5 minutter siden, Merricat skrev: Jeg syns det er bra jeg, du er lykkelig og har bra sex. Hva er det å ikke like? 😊 Takk, fint å høre:-) Anonymkode: fde42...7aa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #14 Skrevet 4. november 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun kom flere ganger:-) Anonymkode: fde42...7aa Det var nå godt å høre. Anonymkode: f65eb...803
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #15 Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var nå godt å høre. Anonymkode: f65eb...803 Ja, klarer ikke å være ego og hun tar også full kontroll og fult ansvar for egen nytelse. Hun får mange orgasmer i løpet av en lang omgang:-) Anonymkode: fde42...7aa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #16 Skrevet 4. november 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, klarer ikke å være ego og hun tar også full kontroll og fult ansvar for egen nytelse. Hun får mange orgasmer i løpet av en lang omgang:-) Anonymkode: fde42...7aa Hvordan gjør hun det når du er bundet fast? Anonymkode: f65eb...803
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #17 Skrevet 4. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Ja, det er bare helt fantastisk og syns det faktisk er fint å dele dette. Hun har funnet sider ved sex og nytelse jeg bare kunne drømme om og langt fra noe jeg kunne tenke tanken på at fantes. Vil ikke gå i detaljer her, men føler jeg er i en helt annen dimensjon når orgasmen kommer og jeg kommer ikke bare en gang, men mange ganger:-) Vi er sammen så ofte vi kan. Vi bor ikke sammen enda, men er sammen nesten hver dag. Vi får ikke nok tid sammen og aldri kjedelig et sekund:-) Vi har det så mye gøy sammen, ler, tuller og har det bare knall sammen. Vi går på konserter, forestillinger, trener sammen og liker og gå turer i skog og mark. Vi liker å reise, men ikke rukket å reise ut landet enda. Har vært sammen i snart 2 måneder:-) Hun er 16 år eldre enn meg, er selv 23:-) Sikkert endel her inne som syns det er kvalmt? Anonymkode: fde42...7aa helt fantastisk at dere har funnet tonen og kjemien, dette vil du vokse på som et menneske, for sammen med andre gjør vi hverandre gode. Jeg blir veldig oppmuntret å lese din historie. Var det rett og slett en side der dere ville erobrere hverandre sexuelt? var det ikke vanskelig med dialog igjennom datingside? eller har det gått knirkefritt for deg og henne når dere først kom i dialog. Hva er det hun sjarmerer deg mest med? Anonymkode: a8e7a...4db
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #18 Skrevet 4. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør hun det når du er bundet fast? Anonymkode: f65eb...803 Suging, onanering, sex i ulike stillinger, der hun har full kontroll. Anonymkode: fde42...7aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå