Gå til innhold

Auauauauauau......


Letti

Anbefalte innlegg

Må bare fortelle.....

Har jobbet ute i hage fra klokka halv elleve og frem til fire halv fem i dag og nå har jeg seks fingre med plaster på..........

Sånne bitte små sår som nesten ikke synes, men er vanvittige vonde........... :grine::grine::grine:

Så hvis ingen synes synd på meg nå, så synes jeg det ihvertfall selv..................

Men hagen den er blitt fin den.

Mye jobb igjen, men ting tar tid.

Og da nabodamen kom og sa at hun ikke visste at hun hadde et så fint nabohus (det har vært gjemt bak store fete "skogstrær), da smilte jeg og ble så glad.

Fortsatt god påske alle sammen.......I morgen en ny dag i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også kost meg i hagen i dag. Det er fantastisk å se våren komme.

Gleder meg som deg til i morgen. Men husk en ting..... det finnes hansker til bruk i hagen.... ;-)

Ha en fin hage-påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kost meg litt i hagen idag :) Men først var meg og mannen på en lang sykkel tur :) Det er så deilig å kjenne at våren er på vei. Jeg elsker våren :wink:

Så deilig å finne fram en tynnere jakke og slippe å ha så mye klær på :hoppe: Skal bruke hver ledige stund framover til å jobbe i hagen,visst det er vær til det da

:-) Våren er den beste tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Vi koser oss med å se snøen smelte i hagen vår :-)

Vi har nettopp fått måkt bort snøen fra verandaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i trondheim sitter man fortsatt og ser på at sneen smelter ......Men sånn er det vel når man bor på feil side av byen.

En bar flekk foran huset. Det betyr at typen alt har funnet fram høyttrykksoyleren og vasket bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i trondheim sitter man fortsatt og ser på at sneen smelter ......Men sånn er det vel når man bor på feil side av byen.

En bar flekk foran huset. Det betyr at typen alt har funnet fram høyttrykksoyleren og vasket bil.

:o Er vi naboer tro? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På feil side vel :wink: Med en liten bar flekk fremfor huset og en mann som har lett frem høytrykksspyleren og vasker bil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feilside... humm er jo fra tiller til nedre del av byåsaen ... thihi

men nå skal vi ikke spore av mer ... tror jammen jeg skal ut å koste litt sand på den bare flekken. Er i grunnen ikke noe voldsomt hagemenneske, men jeg må komme i gang lixom litt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...