Gjest Vanlig fyr Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Noen som har møbler som lager lyder? Jeg kjøpte en gammel men fin skjenk i heltre som lager lyder i ny og ne. En sjelden gang kommer det et lite dunk eller to. Er ikke overtroisk så tenker ikke på åndenes makt eller noe sånt, men lurer på hva det kan være. Treverk kan jo "slå seg" pga luftfuktighet men det skjer da ikke så fort at det lager lyder?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 8 timer siden, Vanlig fyr skrev: Noen som har møbler som lager lyder? Jeg kjøpte en gammel men fin skjenk i heltre som lager lyder i ny og ne. En sjelden gang kommer det et lite dunk eller to. Er ikke overtroisk så tenker ikke på åndenes makt eller noe sånt, men lurer på hva det kan være. Treverk kan jo "slå seg" pga luftfuktighet men det skjer da ikke så fort at det lager lyder? Når mine gamle møbler har laget lyder har det vært fordi musa har funnet veien inn i en skuff ... Anonymkode: 4b1e0...705
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Joda, det vil lage lyd når treverk beveger seg pga endring i fuktigheten. Her hvor jeg bor har jeg noen vinduer som plutselig lager noen infernalske knekkelyder. Utrolig irriterende. Men innendørs burde du ikke ha så store vekslinger i luftfuktighet. Har du nylig kjøpt skjenken? Eller har fyringssesongen startet for fullt? Du kan vurdere å bruke en luftfukter for å regulere luftfuktigheten inne. Ofte kan gamle møbler få store sprekker og skader ved plutselige store endringer i luftfuktigheten. Anonymkode: c6073...78e
Gjest Vanlig fyr Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Joda, det vil lage lyd når treverk beveger seg pga endring i fuktigheten. Her hvor jeg bor har jeg noen vinduer som plutselig lager noen infernalske knekkelyder. Utrolig irriterende. Men innendørs burde du ikke ha så store vekslinger i luftfuktighet. Har du nylig kjøpt skjenken? Eller har fyringssesongen startet for fullt? Du kan vurdere å bruke en luftfukter for å regulere luftfuktigheten inne. Ofte kan gamle møbler få store sprekker og skader ved plutselige store endringer i luftfuktigheten. Anonymkode: c6073...78e Har hatt den over to år så det er rart at den lager lyder. Den lager også lyder vinter som vår. 8 hours ago, AnonymBruker said: Når mine gamle møbler har laget lyder har det vært fordi musa har funnet veien inn i en skuff ... Anonymkode: 4b1e0...705 Hjelp! 😄
Frida Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 4 timer siden, Vanlig fyr skrev: Har hatt den over to år så det er rart at den lager lyder. Den lager også lyder vinter som vår. Hjelp! 😄 Bankeånd 😏 neida. Vet ikke hva det kan være , har også gamle tremøbler og de lager ikke lyd! Begynner de med det så bærer det rett ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå