Gå til innhold

Flørt med 60 åring...hva slags sex kan jeg forvente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 45, han er 60. 

Lurer litt på hva man kan forvente ifht sex med en på den alderen?

Anonymkode: 71d60...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 30- årene og hatt sex med menn i 60-70 årene, og det har da vært helt vanlig sex. Kommer vel ann på formen deres, men de jeg har vært med, har jeg hatt helt vanlig sex med. De vet gjerne hvordan man skal gjøre ting, men det gjelder jo ikke alle. 

Anonymkode: 427e3...ad7

• Liker 2
Skrevet

60-åringer er vel like forskjellig som 30-åringer eller 40-åringer?

Noen er i god form og andre ikke. Noen er sikkert kåtere enn andre, noen er sikkert hardere og noen holder sikkert ut lengre enn andre.

Det er jo ikke noen fasit på det der.

Han jeg surret med en periode var ikke interessert i sex så ofte, men det var deilig sex når vi først hadde sex selv om han selv følte at han ikke strakk til eller at han kom for kjapt eller andre ting. Jeg syns han var god selv om han var rusten etter mange år uten sex. 

Anonymkode: 07a5b...1bc

Skrevet

Eldre karer jeg har hatt erotisk aktivitet med, har hadde en hyggelig modenhet i senga. Ofte trygge på seg selv og klar for å nyte. Han var i god fysisk form, tror det også har noe å si.

Anonymkode: 5793a...224

Skrevet

Jeg er 31 og har hatt en del sex med en på 63, men også menn i 40åra.. Ingen merkeverdig forskjell

Anonymkode: 0696b...394

Skrevet

Fordelen med å være moden mann er å kunne velge yngre kvinne. Ser at mange har yngre damer når de er 50-60 år.

Anonymkode: 19de2...fae

• Liker 1
Skrevet

Ingen som nevner noe om mindre sexlyst, dårligere potens osv? Kanskje en myte? Jeg vet ikke.... 

Anonymkode: 71d60...117

Skrevet

Kan man ha sex når man er 60+++ ?? 

Anonymkode: 860ab...236

Skrevet

Er 42 sammen med en på 59. Tja, hvordan skal jeg forklare det? Får først legge til at han er i veldig god form. Det har sikkert mye å si. Sexen er som å ha sex med en på 25, 30, 35, el 40. Ikke noe problemer med potens. Men forskjellen er at når han har hatt en runde, så er han ikke klar for en til etter en halvtime. Eller flere timer for den saks skyld. Så om du har stor apetitt og du gjerne vil ha mer, så kan du ikke forvente at han er klar for det like raskt som med yngre menn. Har ikke automatisk morrabrød hver morgen heller, slik som med yngre.  Når han er veldig sliten, har jobbet mye osv. kan jeg ikke forvente meg sex. Det er vel forskjellen. Husk, han var på topp seksuelt for 20 år siden ;)

Anonymkode: a9121...3c5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er 42 sammen med en på 59. Tja, hvordan skal jeg forklare det? Får først legge til at han er i veldig god form. Det har sikkert mye å si. Sexen er som å ha sex med en på 25, 30, 35, el 40. Ikke noe problemer med potens. Men forskjellen er at når han har hatt en runde, så er han ikke klar for en til etter en halvtime. Eller flere timer for den saks skyld. Så om du har stor apetitt og du gjerne vil ha mer, så kan du ikke forvente at han er klar for det like raskt som med yngre menn. Har ikke automatisk morrabrød hver morgen heller, slik som med yngre.  Når han er veldig sliten, har jobbet mye osv. kan jeg ikke forvente meg sex. Det er vel forskjellen. Husk, han var på topp seksuelt for 20 år siden ;)

på topp for 40 år siden faktisk. Jeg skrev feil...

Skrevet

Mannen min er 62 og vi har vært gift i mange år. Sexen er like bra som den alltid har vært, men frekvensen har gått ned i løpet av årene. Nå har vi sex 1-3 ganger i uka, og det passer veldig bra for begge to.

Anonymkode: 07c18...ef6

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, når du fyller 59 år kommer folka fra det hemmelige sex instituttet og du blir fratatt sexlappen, de gir deg en sprøyte slik at om du er mann får du kronisk slapp penis og om du er kvinne, blir du kronisk tørr i sjeden. Er bare unge mennesker som kan ha sex vet du! 

:sarkasme:

Anonymkode: 77894...ff4

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, når du fyller 59 år kommer folka fra det hemmelige sex instituttet og du blir fratatt sexlappen, de gir deg en sprøyte slik at om du er mann får du kronisk slapp penis og om du er kvinne, blir du kronisk tørr i sjeden. Er bare unge mennesker som kan ha sex vet du! 

:sarkasme:

Anonymkode: 77894...ff4

Det var dårlig sarkasme. Og et utrolig dumt svar. 

Mange sliter etter fylte 40. Så mitt spørsmål  bar ikke dumt.

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er de samme som slet når de var 25 som fortsatt sliter når de blir 40 år.

Det var en hyperaktiv bruker her for en stund siden på 27 år som "viste" alt om potensen til de som var over 40 år. Det ble virkelig latterlig når det kom frem at guttevalpen hadde fått testoreon behandling når han var 25 år pga potensproblemer.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil du ha sex med en gamling ?

Anonymkode: 8eb1b...c0e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, dette var faktisk et seriøst dumt spørsmål. 

Anonymkode: 945ed...121

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Tba skrev:

Det er de samme som slet når de var 25 som fortsatt sliter når de blir 40 år.

Det var en hyperaktiv bruker her for en stund siden på 27 år som "viste" alt om potensen til de som var over 40 år. Det ble virkelig latterlig når det kom frem at guttevalpen hadde fått testoreon behandling når han var 25 år pga potensproblemer.

OK. Det er trist om en fyr har problemer, særlig i ung alder.

Jeg så en dokumentar om flere som var omskjært, som hadde mindre eller ingen følelse etter 40. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kona og jeg havnet på relativt frigjort strand i Sør-Frankrike for noen år siden, det var ingen tvil om at folk på 60++ kan ha sex.

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var veldig god sarkasme og et betimelig svar. 

Skrevet

Dårlig sex.

Anonymkode: cd16a...f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...