Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens,

jeg ble tilkalt til intervju for ca 1-2uker siden hos søstrene grene, (julehjelp). Aner ikke om man kan spørre om lønn på intervju (ble flau å spørre, og sjefen sa ingenting heller.

Anyways jeg fikk ikke jobben da, men hun tipset en annen butikksjef om meg (også søstrene grene) så skal på et annet intervju snart😅 noen som jobber der og kan fortelle meg hva timelønnen er?🙈 og om det er noe forskjell med lønn da en kun jobber som julehjelp🙄 

en liten ting til, da jeg spurte hun om hvofor jeg ikke fikk stillingen og evnt om det noe jeg kunne gjort bedre. Sa hun at «det eneste jeg kanskje savnet var litt energi og et tydeligere ønske om å få jobben» .. noen tips til å vise frem dette? Trodde jeg gjorde det klart for hun da men😕

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jobber selv hos Søstrene Grene.

Det var nok ikke personlig, men vi trenger 100% effektivitet (der du løper hele kvelden) og den lille gnisten om at du elsker alt vi selger. For det trenger vi. Man må ha mange baller i luften og være 100% dedikert til jobben og stille opp hver dag.

Med tanke på lønn så er det forskjellig for alle, ikke en spesifikk lønn i en butikk. Timelønn må du nok vente med til du evt. blir ansatt :)

Anonymkode: 2dfbf...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Det tok litt tid, men var sikkert verdt det.

Anonymkode: f99a0...cac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...