AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Hvordan følge med vektnedgangen (under slanking), når jeg ikke har badevekt som virker? Eller er det unødvendig å veie seg? SER man som regel når målet er nådd? På forhånd takk Anonymkode: d3af4...32e
neon_sun Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Det beste er å måle seg og se på cm inn og ikke på vekt uansett trenger bare målbånd:) 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, neon_sun skrev: Det beste er å måle seg og se på cm inn og ikke på vekt uansett trenger bare målbånd:) Takk! Anonymkode: d3af4...32e
Shopgirl2014 Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Hvorfor ikke bare kjøpe en badevekt som virker? Denne koster 249,- på Elkjøp, og burde gjøre jobben. https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/badevekt/LBS16E/logik-badevekt-lbs16e 3
Gjest Frøken Diamant Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 Jeg har kun brukt målbånd denne gangen jeg har slanket meg.Gir meg mye mere motivasjon enn vekta som hopper opp og ned😊
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 Min mage er ofte så oppblåst, for neste dag å være helt flat. Så hadde ikke funket å bruke målebånd for min del.. Anonymkode: 1a2a8...88f 1
skruf Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Målbånd gir et greit overblikk, dessuten vil klærne dine gi en grei indikasjon. Bukser, genser og bh (her er det puppene og rumpa som forsvinner fortere enn svint ved vektnedgang) vil bli romsligere etter hvert som du går ned. Selv har jeg ufrivillig gått endel ned i vekt siden i sommer pga sykdom. To buksestørrelser ned, og jeg mener å ha lest en plass at 1 buksestørrekse = 5kg sånn ca (har ikke vekt hjemme, vil ikke ha det heller pga har døtre og ønsker ikke at de skal bli opphengt i vekt) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå