Gå til innhold

Incels og THOTs er mer ekstrem venstre orientert enn høyre

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En smule trolling fra ekstrem venstre grupper som påstår at høyre orienterte velgere er incels. Jeg kan møte dem halv veien. Jeg vil si, sinte jomfruer... greit nok.

Men THOTs og Incels... de hører mer hjemme på venstre siden. THOTs utnytter folk økonomisk og slikt. Incels er en som dreper folk fordi de er for svake til å forbedre seg selv og forventer at kvinner som skal ha sex med dem. Dette høres ut som noe svakinger fra venstre grupper er som skylder på samfunnet heller enn å komme opp med løsninger. Høres mye mer som de er på venstre siden enn noe annet.

Tenker utifra internet kultur og folk som virkelig gidder å bruke så mye tåpelig tid på det.

"btw jeg har hatt en kjæreste og har hatt sex men funket ikke" bare sånn at jeg ikke blir mistenkt for noe her. Ikke at det er noe premie. Men oftest venstre hysteria er ganske ekstrem at de vil finne et minste svakhet som de kan utnytte til deres fordel. Så kan liksom godt bare gjøre litt narr tilbake. Heldigvis er dette ikke noe problem i Norge, enten om man er liberal eller konservativ, oftest mindre polarisert bilde bare. Men i USA kan det være litt morsomt å bare kødde tilbake

Endret av Ignis
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...