Gå til innhold

2 åring med hårlignende under foten, da inni huden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 åring som har ett eller annet under eller i huden, da under foten. Ser ut som et mørkt hår. Har vært litt rød akkurat der en ukes tid eller kanskje mer. En rød runding på en måte eller utslett. Noen som har opplevd noe lignende eller vet hva det kan være?

Anonymkode: a1eb2...51e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk faktisk et stivt hundhår inn i huden under foten som ble sittende fast. Nesten utrolig at det går an, men jeg kjente igjen håret på fargene hunden har. Dro det forsiktig ut :)

Anonymkode: 0d67b...83e

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk faktisk et stivt hundhår inn i huden under foten som ble sittende fast. Nesten utrolig at det går an, men jeg kjente igjen håret på fargene hunden har. Dro det forsiktig ut :)

Anonymkode: 0d67b...83e

Bra du fikk den ut. Men den her sitter inni huden og har ikke noe synlig inngang. Eneste måten å få dette ut på er nok å få bort litt hud. Litt usikker på om tørr utføre dette selv.

Skrevet
10 minutter siden, Joppeline skrev:

Flis?

Nei ser ut som bøyd hår. Får ta et bilde i morgen. Ikke sikkert det er hår heller. Ikke noe som tyder på at det går an å dra dette ut noen steder.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bra du fikk den ut. Men den her sitter inni huden og har ikke noe synlig inngang. Eneste måten å få dette ut på er nok å få bort litt hud. Litt usikker på om tørr utføre dette selv.

La legen ta seg av det.

Anonymkode: b3713...057

• Liker 3
Skrevet

Ringorm?

Anonymkode: 13093...21c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ringorm?

Anonymkode: 13093...21c

Du aner ikke hva ringorm er skjønner jeg 

29BCAE50-195C-418A-9416-8413D95A156E.jpeg

Anonymkode: cb849...b1b

Skrevet

Kan det være dødt blod? Det heles ofte slik at ringen av det som startet som en solid svart liten flekk/prikk står igjen til slutt og kan da se ut som et kort, bøyd hår en periode. Men det stemmer ikke med rødt. 

Sjekk med legen, det kan være noe som må fjernes. 

Anonymkode: 33592...363

Skrevet

Det er store muligheter for at det faktisk er hår. Ligger mest sannsynlig rett på innsiden siden du tydelig kan se det, enten fjerner du det selv eller drar til lege. 

Skrevet
9 timer siden, Kvartz skrev:

Det er store muligheter for at det faktisk er hår. Ligger mest sannsynlig rett på innsiden siden du tydelig kan se det, enten fjerner du det selv eller drar til lege. 

Se også bilde her

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se også bilde her

Det kan se ut som et lite hårstrå som kan fjernes uten store problemer. Føler du det ikke komfortabel med å fjerne det selv ring lege i morgen tidlig å forklar situasjonen så det blir fjernet raskest mulig. Ser ut som om det begynner å bli betent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...