Gå til innhold

Spesielt å synes at det er kjedelig å være helt norsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Misunner faktisk litt de med foreldre fra forskjellige land. De lærer gjerne begges språk. Har familie i forskjellige deler av verdenen og det virker som de har mer kunnskap om ting generelt. 
Jeg er helt norsk, og besteforeldre også. På morsiden bor omtrent hele slekten også i samme distrikt. 

Anonymkode: 17467...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje det er sånn uansett hvor man kommer fra, egentlig :) altså, ikke et vondt ord om Latvia, men folk derfra synes vel ikke det er superspennende å være Latvier heller :fnise:

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Misunner faktisk litt de med foreldre fra forskjellige land. De lærer gjerne begges språk. Har familie i forskjellige deler av verdenen og det virker som de har mer kunnskap om ting generelt. 
Jeg er helt norsk, og besteforeldre også. På morsiden bor omtrent hele slekten også i samme distrikt. 

Anonymkode: 17467...c25

Mamma er svensk, pappa er norsk. Har ikke mere kunnskap enn Ola Nordmann, og jeg snakker og forstår svensk like bra som Ola Nordmann. Ingenting å misunne. 

Anonymkode: 1627e...f7a

Skrevet

Jeg synes det, ja. Jeg vokste opp med folk fra Iran, Pakistan og nordmenn fra andre deler av landet. Mens jeg... Nei, jeg stammer fra distriktet, flere generasjoner tilbake.

Jeg føler meg heller ikke som typisk nordmann; kommer aldri til å passe innenfor den boksen

Anonymkode: 8a321...4df

Skrevet

nja, jeg har vel tenkt tanken et par ganger når venner har familie i USA, Australia, Canada, osv. 

Jeg tenker dog langt oftere tenkt at jeg er sjeleglad for at jeg ikke har familie fra diverse land med med veldig ulik kultur fra det vi har i Norge. 

Anonymkode: b8b60...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...