AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Har søkt om dagpenger, kan noen her fortelle hva som skjer videre? Sendte søknad mandag, NAV hentet skattekortet mitt tirsdag. Jeg har nedsatt funksjonsevne, må jeg ha en samtale med veileder før vedtak? Kan ikke ta alle slags jobber. Anonymkode: 201ef...58d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har søkt om dagpenger, kan noen her fortelle hva som skjer videre? Sendte søknad mandag, NAV hentet skattekortet mitt tirsdag. Jeg har nedsatt funksjonsevne, må jeg ha en samtale med veileder før vedtak? Kan ikke ta alle slags jobber. Anonymkode: 201ef...58d Har NAV legeerklæring på nedsatt funksjonsevne? Anonymkode: ee64f...e36
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har NAV legeerklæring på nedsatt funksjonsevne? Anonymkode: ee64f...e36 Ja det har de. Men funksjonsevnen er ikke nedsatt over 50 prosent. Hvor lang tid tar det før de har behandlet søknaden foreks? Anonymkode: 201ef...58d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 NAV har 4 ukers behandlingstid på dagpenger. Du får tildelt en veileder, men trenger ikke å møte hen med en gang. Man blir innkalt etter noen mnd. Om du ønsker å prate med veilederen så gjøres det enkelt over nett, via mitt nav. Anonymkode: 3678d...584
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 4 uker? Hva skal man leve av under den tiden? Anonymkode: 201ef...58d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4 uker? Hva skal man leve av under den tiden? Anonymkode: 201ef...58d Hvor brått kom arbeidsledigheten på deg? Du kan søke dagpenger to uker før du er ute av jobb så du burde i perioden leve av siste lønning. Anonymkode: ee64f...e36
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor brått kom arbeidsledigheten på deg? Du kan søke dagpenger to uker før du er ute av jobb så du burde i perioden leve av siste lønning. Anonymkode: ee64f...e36 Fikk avslag på AAP, så måtte søke dagpenger isteden. 6 mnd siden jeg ble oppsagt. Anonymkode: 201ef...58d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #8 Skrevet 3. november 2018 Er stort sett 21 dager behandlingstid. Hvem rådet deg til å søke aap? Du burde ta i bruk aktivitesplanen din på ditt nav, letteste måten å komme i kontakt med noen på nav👍 Anonymkode: 973da...eae
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er stort sett 21 dager behandlingstid. Hvem rådet deg til å søke aap? Du burde ta i bruk aktivitesplanen din på ditt nav, letteste måten å komme i kontakt med noen på nav👍 Anonymkode: 973da...eae Det var legen min som anbefalte det. Men nå fikk jeg avslag og har ikke jobb. Jeg skal operere i januar. Anonymkode: 201ef...58d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå